Avatar billede s_raagaard Nybegynder
11. marts 2003 - 13:06 Der er 4 kommentarer

Programmør til Web- og systemudvikling

Kubus Clevernet ApS i Odder søger en dygtig programmør med omfattende kendskab til programmering i Visual Basic, ASP og gerne XML.

Kubus Clevernet ApS arbejder primært med udvikling af webbaserede løsninger (CMS-systemer m.v.) - for både offentlige og private virksomheder.

Kubus Clevernet ApS er en mindre virksomhed med mange spændende opgaver. Virksomheden fungerer tæt sammen med reklamebureauet Kubus Marketing ApS.

Har du de afgørende kvalifikationer og er på udkig efter et spændende job i en virksomhed, der ligger vægt på både kreativ nytænkning og solide løsninger, så kontakt os med en ansøgning eller for yderligere information. Kubus Clevernet ApS Rørthvej 42 8300 Odder tlf. 86 54 00 22 steen@kubus.dk Kubus Clevernet ApS er i mange kommuner kendt for indkøbssystemet Kubus Tradebuilder. som i år har været bag ehandelsprisen til Svendborg Kommune. Vi står også bag langeringen af det første BorgerWeb i Danmark -  www.odderweb.dk
Avatar billede keysersoze Guru
11. marts 2003 - 13:54 #1
udelukkende fuldtid eller også freelance?
Avatar billede s_raagaard Nybegynder
11. marts 2003 - 14:11 #2
fuldtid og "inhouse"
Avatar billede keysersoze Guru
12. marts 2003 - 00:46 #3
æv :)
Avatar billede keysersoze Guru
12. marts 2003 - 00:46 #4
lidt svært med to jobs, så jeg må hellere trække mig herfra