Avatar billede mcole Nybegynder
11. marts 2003 - 09:48 Der er 2 kommentarer

MDI vs SDI

Jeg har installeret Office XP på 2 NT systemer.
kræver service pack 6a)
På den ene kører Word MDI (Modalt) dvs. man kan åbne flere dokumenter i samme Word.
Den anden kører SDI, dvs. hvert dokument starter en ny word.
Jg mener at have installeret dem ens og kan ikke finde forskellen.
Forventede at det var en opsætningsforskel. Jeg kan bare ikke finde den.
Hilsen Olé
Avatar billede rvm Nybegynder
13. marts 2003 - 08:45 #1
Prøv at kikke under Instillinger/Vis "Flere vinduer på proceslinien"
Avatar billede mcole Nybegynder
13. marts 2003 - 12:15 #2
Hej rvm!
Det gør desværre ikke forskellen, men tak for svaret.
Den eneste forskel er, om alle åbne dokumenter eller kun det aktive
skal vises på proceslinien.
Hilsen Olé