Avatar billede cselmann Nybegynder
10. marts 2003 - 23:54 Der er 9 kommentarer

Vurdering af site

Kritik / ris / ros modtages

http://users.cybercity.dk/~dsl31041/indextest.htm

Carsten
Avatar billede bootie Nybegynder
10. marts 2003 - 23:56 #1
Skyggen i loggoet er *trukket* for langt synes jeg. Den blander tekst og skygge sammen..

Ellers virker det OK. Lidt tomt, men OK
Avatar billede bootie Nybegynder
10. marts 2003 - 23:58 #2
Måske hvis du laver noget gaussian blur på skyggen vil der virker bedre.
Avatar billede botha1 Nybegynder
10. marts 2003 - 23:58 #3
Fine farver, flot design
Men hvorfor ikke centrere tabellen horisontalt også ?
og jeg synes jeg ser dobbelt streger i menuen (ligesom om der er 2 tabeller med en celle margen)
Avatar billede zhark Nybegynder
11. marts 2003 - 00:40 #4
Som botha1 skriver er der dobbelt skrift i tabellerne! Og på home.dk er der som om Helle har fået en i "gokken" henter man billedet er det OK man hvad sige Helle til at se så tykhovedet ud?
Her er et screen shot til venstre, men billedet ser jo OK ud i Photoshop, som ses til højre!!?
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/helle-v.jpg
Avatar billede cselmann Nybegynder
11. marts 2003 - 01:11 #5
Hej Zhark...........Du har hentet mit gamle site.
Jeg er bestemt klar over fejlen. Derfor forsøger
jeg mig med et nyt design
Avatar billede zhark Nybegynder
11. marts 2003 - 02:27 #6
Hej igen!
Jeg er ABSOLUT ikke expert på dette område og har/vil heller ikke svare!
Du har begge steder problemer med tabeller, hvilket ikke har noget med design at gøre... mener jeg.
Under Christoffer er det også galt med dobbelt tekst osv. men- jeg synes du skal ændre lidt på spm. og få en vurdering af de 2 design, beklager - jeg kan bedst lide: http://selmann.homepage.dk
Venstre margin er helt tom (i begge eks.), men jeg tror det skyldes du tester dette her, lad os høre hvad andre mener om dit "gamle" design? :-)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. marts 2003 - 07:07 #7
(1) En meget enkel og overskuelig side

(2) Få ord kan sige meget! Du har lavet en meget kort velkomst, men får alligevel fortalt at det er en privat side hvor man kan læse om personer....

(3) På en måde synes jeg du skal fjerne den streg der ligger lige over menu, og så lade menuen være skillelinie.

(4) Synes ikke det er så galt her, men sørg for at der er lidt liv på din side, så brugeren ikke sidder og falder i søvn.
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2003 - 07:17 #8
1. fin og overskuelig hjemmeside

2. Menuen er meget utraditionel, men meget fin, da man ikke er i tvivl om hvilket link man er over

3. url adressen i logoet virker malplaceret og utydeligt, så enten fjern dette eller gør noget ved dette.

4. dine to bokse i højre side ser meget store og klodsede ud, ville nok prøve noget mere enkelt, men stadigt unikt

mvh.
Questis
Avatar billede andre_h Nybegynder
11. marts 2003 - 09:45 #9
Farverne er matte... den er for kedelig... der står det der skal stå, der mangler effekter, der skal ske noget, maybe flash....

(ikke min mening, har spurgt en ven hvad han syntes, jeg ville lige have det med)

Mvh André H