Avatar billede svenwest Nybegynder
10. marts 2003 - 15:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skærm problemer

Jeg er desværre kommet til at fucke mine skærm indstilninger op. Jeg har et gforce2 med TV-out og windows Xp. Problemet er at windows starter op på tv-skærmen. Desværre kan Tv'et ikke vise den opløsning. Resultatet er at jeg hverken kan se noget på den ene eller anden skærm. Dermed kan jeg ikke stille Xp tilbage til den tilstand hvor det virker!.

Kan jeg gøre et eller andet fra bios.
Jeg har prøvet at starte op med diverse stik sluttet til og ikke sluttet til.
Avatar billede geforce3 Praktikant
10. marts 2003 - 15:06 #1
Du skal starte op i fejlsikret tilstand og så genistallere din grafikkort driver
Avatar billede geforce3 Praktikant
10. marts 2003 - 15:09 #2
Det er desværre den enste mulighed, der har lige være et spøgsmål om det samme i går. Og du kan vel godt se bios og næsten starte op på computer skærmen ikke? du får bare sort skærm når den skal til at gå ind i windows ik?
Avatar billede racemouse Nybegynder
10. marts 2003 - 15:10 #3
Jeg er ikke helt sikker, der er noget med at man kan holde SHIFT nede under opstarten ellers er det CTRL. Prøv dig evt. frem
Avatar billede geforce3 Praktikant
10. marts 2003 - 15:11 #4
Det er f8 for at komme i fejlsikret tilstand, det skulle gerne stå hvornår du skal trkke det... ellers tryk på f8 indtil du kommer ind i en menu, lige fra den har talt ram op
Avatar billede svenwest Nybegynder
12. marts 2003 - 13:20 #5
Det virker hvis man trykker F8 og derefter sætter windows i VGA-Mode. I fejlsikret tilstand kan man ikke Slå TV-out Fra
Avatar billede geforce3 Praktikant
12. marts 2003 - 13:34 #6
Så er der kun tilbage at genistallere dine drivere til grafikkortet