Avatar billede yggdrasil Nybegynder
14. august 1999 - 10:56 Der er 3 kommentarer

"Dynamisk" kalender

Er der nogen, der ved om - og i givet fald hvordan - man kan oprette en personlig kalender, der automatisk søger efter bestemte typer arrangementer, spillesteder mv. og kun lige netop disse ude på nettet?
F.eks. hvis man er helt vild med Hitchcock-film, sækkepibemusik, marathonløb og Mester Jakel-teater, så kunne kalenderen selv opdatere sig hver gang, der blev annonceret nye arrangementer inden for disse genrer.
De fleste steder jeg hidtil har kigget, skulle jeg søge manuelt på en række forskellige web-steder. Det må vel kunne automatiseres på en eller anden måde, ikke?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
14. august 1999 - 13:48 #1
hmmmm hvad vil du oprette den i?

Eksperten ? - Spørgsmål er kun til spørgsmål om eksperten...
Avatar billede yggdrasil Nybegynder
14. august 1999 - 23:05 #2
Sorry, så har jeg placeret spørgsmålet forkert! Det var ikke ment som et spørgsmål OM eksperten men FOR eksperten, der forhåbentlig kunne lede mig på sporet...
Jeg har brug for en kalender-funktion, særlig startside, søgemaskine eller hvad det nu kan være, som kan indstilles til 1) at sende en E-mail hver gang, der registreres en ny begivenhed inden for de forudbestemte genrer (film, koncerter osv.) eller 2) løbende opdateres og vises, når jeg går på nettet.
Med tanke på den forkerte placering af spørgsmålet tror jeg vi skal glemme det. Tak for oplysningen. Hej
Avatar billede skovlunde Nybegynder
15. august 1999 - 03:30 #3
Mon ikke snart der kommer lige nøjagtigt det du søger...i løbet af efteråret måske..:)