Avatar billede mo-bo Nybegynder
09. november 2000 - 15:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Reg. kode fri til mac.

Hej jeg har både en cube og en powerbook og vil meget gerne kunne skifte reg.koderne mere end 4gange! Er der ikke et lille program, alla\'  remselector, til mac??
Avatar billede mo-bo Nybegynder
09. november 2000 - 15:17 #1
Shit hvis der nogen der i tvivl er det til DVD...

Mobo
Avatar billede kpgcsdk Nybegynder
10. november 2000 - 23:57 #2
Der kan downloades en international engelsk version af DVD player med en Hotline client som ikke registre landkoderne. Man kan også reset bundkortet og installere system igen så virker det fint igen.
Avatar billede mo-bo Nybegynder
11. november 2000 - 00:50 #3
Er det ikke noget du gider at sende til mig??? (hvis du har det selvfølgelig)

Mobo
Avatar billede grinebidder Nybegynder
15. november 2000 - 10:38 #4
Jeg har et program, som skulle kunne resette regionskoden en gang for alle ... har dog ikke haft den prøvet endnu ...

Men kom med din e-mail, så kan jeg sende den.
Avatar billede mo-bo Nybegynder
15. november 2000 - 12:00 #5
Jeg er nu ikke glad for at bruge det hvis det ikke er afprøvet. Men hvis du sender mig det og jeg finder udad at det virker lækkert., får du alle points.

Morten@bork.dk
Avatar billede steen_hansen Forsker
24. november 2000 - 10:20 #6
Hej Rødder! :o)

Jeg har et problem, som jeg håber der er nogle af Jer der kan hjælpe mig med.

Prøv at se http://www.eksperten.dk/spm/30414
Avatar billede mo-bo Nybegynder
24. november 2000 - 20:08 #7
når ikke
Avatar billede mo-bo Nybegynder
18. maj 2004 - 10:38 #8
close