Avatar billede harvits Nybegynder
09. november 2000 - 11:41 Der er 13 kommentarer og
6 løsninger

Hvad kan jeg gøre ved mit design??

Tjek lige min hjemmeside og skriv lige hvad du syntes og hvad der kan gøres
Avatar billede harvits Nybegynder
09. november 2000 - 11:43 #1
Avatar billede zhatten Nybegynder
09. november 2000 - 11:43 #2
et links tak :)

- zhatten
Avatar billede flax Nybegynder
09. november 2000 - 11:43 #3
adressen til din hjemmeside?
Avatar billede zhatten Nybegynder
09. november 2000 - 11:47 #4
da du ingen scrollbar har i menuen mister man den nederste linie.

Ser ikke så godt ud den hvide tkest der kører op og ned.

hvis du en dag har tid så list alle dine ringetoner efter navne altså  først a så b osv.

Fjern det der MIN sms side bare skriv SmS.

Din side har et lidt udbredt indhold den handler ikke rigtig om et bestemt hovedeemne.

Skift den sorte baggrundsfarve ud med en friskere farve.

- Zhatten
Avatar billede dj Nybegynder
09. november 2000 - 11:49 #5
du kan starte med at fjerne den scrollende text du har til at køre oven på banneret
Avatar billede cthun Nybegynder
09. november 2000 - 11:51 #6
Du kan godt bruge sort baggrund, men så skal du nok have noget lysere tekst og nogle lysere links

Cthun

Avatar billede powell Nybegynder
09. november 2000 - 11:55 #7
Den er meget mørk og dyster. Pæp den op med nogle pænere farver.

Brug ikke fonte som et logo. Det bryder jeg mig personligt ikke om, da det ser billigt og uprof. ud.

din menu i venstre side skal sænkes ned, så den flukter med et banners underkant.

Der må gerne \"ske\" noget når man kører med musen over en valg mulighed.

Brug ikke bagrundsgrafik der er for simpel, det ødelægger kontrasten, på designet.

Avatar billede dj Nybegynder
09. november 2000 - 11:57 #8
Og så er der nogen af dine billeder unde \"pæne piger\" der næsten fylder en ½mb!
det ville være en god idé at fjerne dem eller få dem til at fylde mindre..
Avatar billede harvits Nybegynder
10. november 2000 - 09:47 #9
Powell --> Hvad mener du med tekst som logo???
Avatar billede claus_larsen Nybegynder
10. november 2000 - 09:49 #10
dj --> Jeg kan nu ikke finde nogen billeder der fylder ½ meg...
Siden ligger på Whitehat, hvor jeg også har noget side kørende, og det er kun tilladt at uploade filer på lige godt 100k, så....

Men overdrivelse...
Avatar billede powell Nybegynder
10. november 2000 - 10:06 #11
harvits -> Jeg mener dit (-:VELKOMMEN:-)
Avatar billede pilehave Nybegynder
10. november 2000 - 11:07 #12
Jeg synes den er grim, og jeg synes du skal fjerne den!
Avatar billede harvits Nybegynder
10. november 2000 - 11:19 #13
pilehave--> lad mig gætte hmmmmm du er ikke lige Arsenal fan eller hva????
Avatar billede christian-s Nybegynder
13. november 2000 - 21:55 #14
Hejsa!!
Din baggrund er nok ikke den bedste.. tag en lysere måske ensfarvet, med en mørk skrift. EN anden skrifttype, om fx. Verdana, ville heller ikke gøre noget.. En god ting ville også være at fjerne de forbistrede bannere. I menuen venstre frame, er skriften al for lille, og skal måske ikke lige være centreret, men have samme forkant. Undersiderne, er ellers sat rimlig pænt op. Efter min smag er det heller ikke så pænt, at bruge mange forskellige slags tekstfarver..

En side med mange gode informationerder let kan blive flot!
Christian
Avatar billede freddyf Nybegynder
16. november 2000 - 14:05 #15
Va med at slette din grimme side
Avatar billede claus_larsen Nybegynder
16. november 2000 - 14:14 #16
FreddyF - Hvad med noget brugbar kritik???
Avatar billede cthun Nybegynder
16. november 2000 - 14:28 #17
Så vil freddyf sikkert gerne vise os en side han har lavet, eller hvad freddy?
Avatar billede christian-s Nybegynder
16. november 2000 - 16:34 #18
Kunne du bruge det jeg skrev?
Avatar billede freddyf Nybegynder
02. december 2000 - 16:30 #19
OK her en af mine sider.
www.themas.sbnet.dk