Avatar billede morpheus1000 Nybegynder
08. marts 2003 - 04:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke instalere ny driver til nvidia grafikkort i Win XP

Hej

Jeg kører med win xp engelsk version. Og mit grafikkort er et Nvidia GeForce4 64Mb MX440
Jeg har prøvet at hente mange forskellige drivere til kortet men hver gang jeg prøver at instalere de nye drivere siger xp at jeg skal fjerne den gamle driver først. Men det kan jeg jo ikke for hver gang jeg fjerner driveren, instalerer xp den selv igen. Jeg kan godt gøre instalationen færdig men uden nogen forbedring i grafikmoteren. Og senere i instalereningen siger xp også at denne driver ikke er "god kendt eller ikke testet til xp".
Som instalationen er nu skal bliver jeg nødt til at spille c&c-Generals i 800*600 og med low detail, for at spillet kører jævnt. Og min processor er en 2.533 GH Intel Pentium. Jeg håber virkelig i kan hjælpe.
Avatar billede ford4ever Nybegynder
08. marts 2003 - 05:01 #1
Kører selv xp pro, på engelsk, har selv et kort magen til(næsten) mit er et mx420, har ingen problemer og jeg hentede min driver på www.nvidia.com
Avatar billede ford4ever Nybegynder
08. marts 2003 - 05:11 #2
Undskyld, huskede lige forkert, det var på www.tweakup.com, jeg hentede min detonator
Avatar billede bat1234 Juniormester
08. marts 2003 - 07:51 #3
jeg har samme grafikkort som dig. Jeg hentede detonator-driveren fra www.nividia.com (v. 30.82), og der var ingen problemer. Prøv den. Ellers, når den siger at driveren ikke er godkendt, så bare fortsæt alligevel, det betyder ikke noget at microsoft ikke har godkendt den.
Avatar billede lrd Nybegynder
08. marts 2003 - 08:42 #4
har du husket at fjerne den gamle driber inden du smider den nye??
Avatar billede lrd Nybegynder
08. marts 2003 - 08:42 #5
driver
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. marts 2003 - 10:18 #6
jeg bruger nvidia 4109 og det var ikke nødvendigt med afinstallation af den gamle, der kome også en advarsel om at den ikke var certificeret fra MS, det ignorerede jeg og det kører bare fint, endda med 2 skærme på.

husk at installere som Administrator!
Avatar billede morpheus1000 Nybegynder
12. marts 2003 - 16:02 #7
Hvad er en Administrator og hvor finder jeg en jeg kan instalere?? Men ellers tak for jeres hjælp.