Avatar billede sms_man Nybegynder
07. marts 2003 - 22:20 Der er 3 kommentarer

computer fryser mens jeg ser film

når jeg ser divx, eller xvid film hænder det at min computer fryser totalt steder i filmens forløb.
Jeg tror ikke det er et hardware problem, da alle enheder i computeren siger at de har det fint.

mangler jeg en driver eller skal jeg indstille et eller andet ?
Avatar billede whatever Nybegynder
07. marts 2003 - 22:24 #1
Benytter du tænkeoverførsel når enhederne fortæller dig at de har det fint, eller....?
Avatar billede serverservice Praktikant
07. marts 2003 - 22:48 #2
Hvis den "fryser" er det da ikke de film man bruger divx til?
Prøv at stoppe de programmer der kører i baggrunden. og kør scandisk + defragmenter.
Avatar billede henninga Novice
10. marts 2003 - 23:15 #3
>whatever - sikke da en dum kommentar.

Prøv at gøre som dannyboyd siger.
Du kan se hvad computeren arbejder med ved at trykke Ctrl+Alt+Delete og så kigge på Joblisten eller ydeevne - medens filmen kører.

Scandisk + Defragmenter er altid gode at bruge og dem finder du under Tilbehør-Systemværktøjer.

HenningA