Avatar billede dee_kay Nybegynder
07. marts 2003 - 20:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sync'e kalender mellem 2 PC's

Hej alle..
Jeg bruger til hverdag en bærbar til arbejde og studie, men kunne i den grad godt tænke mig at kunne sync'e min Outlook XP kalender med stationæren derhjemme, for at kunne sidde og ændre i den om aftenen fra den store m.m. Det kan ikke være rigtigt det er så svært, når det bare er et enkelt tryk og så sync'er den med mobilen...
Avatar billede hastek22 Nybegynder
07. marts 2003 - 21:05 #1
Du kan sagtens synkronisere din stationære og den bærbare, med mobilen som mellemstation. (jeg gør det selv)
Det kan være nødvendigt at anskaffe et ekstra kabel (til anvendelse på den stationære, hvis du f.eks. anvender IrDa / Bluetooth til synkronisering mellem den bærbare og mobilen og at denne mulighed ikke findes på den stationære.
Avatar billede dee_kay Nybegynder
07. marts 2003 - 21:10 #2
Tja, men er det ikke lidt bøvet? Findes der slet ikke en mulighed for at åbne en temp-pst eller noget man kan begge comps kan gemme i? Bare de begge ikke er startet samtidig, det er ikke et krav...
Avatar billede hastek22 Nybegynder
07. marts 2003 - 21:17 #3
Det er jeg ikke sikker på virker, men du kan godt kopiere mappen med .pst filerne fra den ene computer til den anden.
Jeg skal dog sige at jeg kun har gjort det med emails og kontaktpersoner, ikke hele mappen på en gang.
Hvis du overvejer dette er det nok lige så nemt at eksportere / importere outlook.
Avatar billede hastek22 Nybegynder
07. marts 2003 - 21:21 #4
Personligt opfatter jeg ikke "telefon modellen" som værende særlig bøvet, da så kun har behov for telefonen og en computer ad gangen.
Avatar billede mile Juniormester
10. marts 2003 - 12:00 #5
Hvis du har Outlook på begge pc´ere, og via et netværk kan lægge en ost fil, som de begge kan nå (bare ikke samtidigt), så skulle det vel ikke være et problem. Du sætter blot Outlook på begge pc´ere til at synkronisere ned i den samme ost-fil.