Avatar billede giismo Novice
07. marts 2003 - 18:26 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

søger en web adresse. ???

hejsa.

er der ikke en eller flere der bare har en rigtig god web adresse hvor man kan downloade alle muligere programer fra. ???

mvh
giismo
Avatar billede schaefner Juniormester
07. marts 2003 - 18:26 #1
Avatar billede darkstar Nybegynder
07. marts 2003 - 18:28 #2
Avatar billede danskweb Nybegynder
07. marts 2003 - 18:44 #3
Den danske - www.Download.dk
Avatar billede izemate Nybegynder
08. marts 2003 - 09:41 #4
Jeg kan da varmt anbefale tucows.com, der skal man bla. ikke oprette sig som bruger også har de næsten alt :)
Avatar billede darkstar Nybegynder
08. marts 2003 - 12:42 #5
izemate, det er jo ikke så fedt for schaefner at du gengiver noget fra hans svar! I det mindste burde det bare være en kommentar - et svar er det ikke!
Avatar billede danskweb Nybegynder
08. marts 2003 - 13:07 #6
Så kom politimand izemate på banden.. Tror gost giismo kan finde ud af han ikke skal have alle point'ne..
Avatar billede darkstar Nybegynder
08. marts 2003 - 13:11 #7
danskweb, det var ikke engang sagt til giismo, men til izemate, i håb om han ikke gør det samme en anden gang! :)
Avatar billede danskweb Nybegynder
08. marts 2003 - 13:14 #8
Så kan du jo gøre det uden at stå og hoppe på ham "ikke så fedt" "Et svar er det ikke!" Kan du se hvad jeg mener, eller er jeg bare en idiot?
Avatar billede danskweb Nybegynder
08. marts 2003 - 13:17 #9
I tråd seks skulle der slelvfølgelig havde stået  - Så kom politimand the devil på banden...
Avatar billede darkstar Nybegynder
08. marts 2003 - 13:42 #10
danskweb, set i mine egne øjne, så var det jeg sagde ikke 'hårdt' sagt. Det var ikke ment provokerende, men tværtimod som en "tjeneste" - ment på den måde, at hvis han skriver det i andre spørgsmål, så kan det være der nogle der bliver sure på ham og sådan.
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. marts 2003 - 23:33 #11
Hmm og i ødelægger begge Giismo's spørgsmål ved at spamme
Avatar billede schaefner Juniormester
11. marts 2003 - 23:35 #12
triple-x >> Velkommen i den klub så :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. marts 2003 - 23:40 #13
sorry, nu spammer jeg igen, blev bare nød til at påpege det. men kender ikke andre links end dem i er kommet med, men der kan man jo også finde stort set alt.

Ellers kan man jo altid søge på google.com eller andre søgemaskiner efter det slags program man mangler. Det er det eneste tip jeg kan give fra min side
Avatar billede darkstar Nybegynder
12. marts 2003 - 12:25 #14
triple-x: hvis du har så meget imod spamning, så hold da kæft?! Du gør det jo ikke just bedre ved selv at smide en kommentar.
Avatar billede it-cs Nybegynder
15. marts 2003 - 22:38 #15
TJEK DENNE WEBSIDE..... DOWNLOADSXP.COM hehehehe......
Avatar billede it-cs Nybegynder
15. marts 2003 - 22:39 #16
DOWNLOADSXP.COM hehehehe......