Avatar billede morten11 Nybegynder
08. november 2000 - 23:06 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

langsom Eksperten.dk

jeg har et k56 flex modem og jeg synes desværre at denne side er meget sløv i optrækket når jeg skifter mellem en kategori eller trykker på en spørgsmål og når jeg så bruger tilbage knappen på MS Explorer så går der igen lang tid og her taler jeg om 20 sek eller længere jeg synes det kedeligt for siden da jeg plejer at opgive efter et på klik for så gider jeg ikke vente længere på siden så jeg når ikke særligt tit rundt på særlig mange spørgsmål
håber dette problem bliver løst!
Avatar billede ahl Nybegynder
08. november 2000 - 23:12 #1
jeg synes ikke det går så langsomt.
Jeg tror ikke det har noget med dit modem, måske snarre din computer! :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. november 2000 - 23:14 #2
Jeg tror du skal nøjes med at tænke på den her måde...

Det jeg vinder ved at vente på Eksperten er langt mere værd end hastigheden på siden....

Jeg sidder også selv med 56k og det er rigtigt... Det for forb.. langsomt nogle gange...., men jeg har lært at leve mede det til fordel for indholdet...
Avatar billede gozar Nybegynder
08. november 2000 - 23:18 #3
Sådan et problem er ikke lige at løse. For det meste når jeg oplever sløve forbindelser, er det fordi min isp\'s dns ikke er helt som den skal være. Så er der jo også alle mellem ledene fra www.eksperten.dk til din side.

Prøv at starte en comando prompt og skriv trackert www.eksperten.dk

Så er der ekspertens database, som jo ikke ligefrem bliver mindre. Det gør jo også at det tager lidt længere tid at hente siden ind.

Men jeg tror ikke fejlem ligger på eksperten. For jeg har samme også et k56 modem og jeg har ikke de store problemer med vente tider her på eksperten
Avatar billede gozar Nybegynder
08. november 2000 - 23:20 #4
Jeg downlowder iøjeblikket med 3.75Kb/s Og tager tid til dette indlæg bliver vist
Avatar billede gozar Nybegynder
08. november 2000 - 23:21 #5
10 Sek. Det er ikke så slemt, når jeg sammentidelig downloader!
Avatar billede stigc Nybegynder
08. november 2000 - 23:22 #6
Man behøver ikke et langsom modem, for at det skal gå langsomt. Sider fylder meget nogen af dem over 100 KB = ca. 20 sekunder med et 56K modem der kører optimalt!

Admin skulle kigge på det, og samtidig fjerne det der gør at vi ikke kan cache vore sider!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. november 2000 - 23:33 #7
3.75...

Så skal du vist have opdateret driverne til dit modem...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. november 2000 - 23:35 #8
rettelse til gozar\'s comment:

trackert www.eksperten.dk skal være
tracert www.eksperten.dk

kommentar til ?\'et..

jeg sidder godtnok med en Dual-ISDN forb. (BOD så egentlig kun 64kbit)
men jeg synes ikke det tager særlig lang tid at hente sider her .. med mindre ?\'et har extremt mange lange indlæg (35+). Det tog heller ikke særlig lang tid på mit gamle 56Kflex der connectede med 38.8kpbs ell. 40kbps.
Avatar billede powell Nybegynder
09. november 2000 - 08:37 #9
Det tager ret lang tid for mit vedkomne her...Specielt hvis jeg vælger Nye Spørgsmål.

Derhjemme er det værrere, da sider jeg med et 56Kflex, som connecter 48kbps
Avatar billede parazite Nybegynder
09. november 2000 - 08:44 #10
stigc : Det er da ikke fedt at fjerne no-cache da nye indlæg jo vil forsvinde. Ulemperne tror jeg vil overgå fordelene.

powell : 56 K @ 48 K? Det er da OK! Det højeste jeg har hørt om for et 56 K er 50 K\'s opkobling. Højere er praktisk talt umuligt pga. støj på linien osv.

- Parazite
Avatar billede powell Nybegynder
09. november 2000 - 08:56 #11
parazite -> Jeg klager heler ikke over hastigheden på mit modem (alle støjforhol, som jeg overhovedet kan tage højde for er taget, og mystisk, hvis jeg bruger samme opkobling under Windows ME, samme modem kan jeg kun presse dyret op på 36 Kbps, jeg ved ikke hvorfor, kører normalt med Win2K)Kun at man skal vente de der 20-30 sekunder til siden den er opdateret, men hvad faen\' siden er god og den er værd at vente på.
Avatar billede parazite Nybegynder
09. november 2000 - 08:58 #12
powell : He, mente jo nok! :o)

Og du har ret, eksperten er så absolut værd at vente på!

- Parazite
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. november 2000 - 10:47 #13
/parazite

Jeg har et 56k modem...

før jeg opdaterede kunne jeg køre med 46000 efter nye drivere har jeg brudt den magiske og kører nu med 50.666.
Avatar billede parazite Nybegynder
09. november 2000 - 10:55 #14
nikolajdu : WoW! Kunne være man skulle investere i et kendt modem, så man kunne finde de nye drivere... :o)

- Parazite med et NoName Internt mother****er modem.
Avatar billede emulatorspil.dk Nybegynder
09. november 2000 - 10:56 #15
min er også meget langsom og jeg har 128Kbit ISDN linie så det kan da hvis ikke være det der er galt, for når jeg er på andre sites så køre de hurtuig.

/Emu
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. november 2000 - 11:09 #16
/parazite

Det er rigtig at jeg har et Compaq Usp modem og det gjorde det noget nemmere at finde nye opdaterede drivere...
Avatar billede morten11 Nybegynder
09. november 2000 - 20:43 #17
jeg kan se at der er flere der er lidt ked af den lange ventetid, og jeg kan vel udlede at jeg må vente på jeg for et hurtigere modem.

men alligevel den opdatering der sker når man trykker frem og tilbage må man da kunne gøre hutigere (jeg ved ikke hvordan man gør det har på siden), men jeg kunne forstille mig at man kun opdateret i et lokalt område så det ville gå lidt hurtigere, men det det jo nok allerede.