Avatar billede ocb Nybegynder
07. marts 2003 - 12:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kombinerer jeg windows mapper med mit intranet?

Jeg har integreret nogle mapper der skal vises i et frameset. problemet er at når der klikkes på en mappe så åbner den ikke i samme frame men den åbner et nyt vindue....? kan i lure den?
Avatar billede basicq Nybegynder
18. marts 2003 - 19:48 #1
<a href="" target="frame navn som mapperne skal åbne i">din mappe</a>
Avatar billede basicq Nybegynder
18. marts 2003 - 19:49 #2
:-)
Avatar billede ocb Nybegynder
19. marts 2003 - 09:22 #3
Det har jeg skrevet og det er heller ikke der problemet er..... det er først når man klikker på en mappe inde i framesættet så åbner den ikke i den hovedframe som mappen vises i på trods af jeg har skrevet _self...... den åbner også i _self men framesættet forsvinder så der kun vises en side i browseren.....????
Avatar billede ocb Nybegynder
19. marts 2003 - 09:22 #4
´:-)
Avatar billede basicq Nybegynder
19. marts 2003 - 09:52 #5
hmm ok måske du skal poste noget kode, jeg kan se på det lidt senere, men skal ud af huset resten af dagen. pøj pøj