Avatar billede picard Nybegynder
08. november 2000 - 21:14 Der er 27 kommentarer og
6 løsninger

Valg af Webhotel

Hejsa

jeg står og skal bruge et webhotel, til et lille tømrerfirma ! Mit spg. er så hvilket et er bedst og billigst ?, en klassiker ;)

Der behøves ikke være de store muligheder for brug af CGI scripts mv.

Jeg har kigget lidt på carambole.dk men ved ikke om det er et OK sted.

Håber der er nogle af jer eksperter der har nogle råd :o)

mvh.

Christian
Avatar billede bacardil Nybegynder
08. november 2000 - 21:17 #1
Kan anbefale www.web-sale.dk der stå jeg naturligvis selv indefor du modtager kvalitet.
Avatar billede picard Nybegynder
08. november 2000 - 21:18 #2
oooops, ikke carambole men web2all
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. november 2000 - 21:20 #3
Hvad med www.whitehat.dk

Det er gratis og understøtter en lang række sprog/scripts....
Avatar billede htx98i17 Professor
08. november 2000 - 21:20 #4
abusiness.dk og azero.dk er begge gode og billige
efter min mening,

jeg vil ikke begynde at fortælle hvad det koster og hvad de kan, det er meget nemmere at du selv lige tjekker det på:

http://www.abusiness.dk/priser.asp
http://www.azero.dk/default.asp?/prisliste/
Avatar billede picard Nybegynder
08. november 2000 - 21:24 #5
Jeg går mere efter et domæne ala www.firmanavn.dk

Christian

Avatar billede bacardil Nybegynder
08. november 2000 - 21:27 #6
picard>> ?? Det kan du da nemt få hos Web-sale.dk..
Avatar billede htx98i17 Professor
08. november 2000 - 21:27 #7
det kan du jo selv vælge hvad du vil have af domænenavn, hvis det altså ikke er optaget
Avatar billede spacey Nybegynder
08. november 2000 - 21:28 #8
picard>>> Det får du også hos abusiness (og de andre, undtagen whitehat!)
Avatar billede picard Nybegynder
08. november 2000 - 21:35 #9
min bad - det var en kommentar til Nikolajdu :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. november 2000 - 21:37 #10
/oki...

http://internetklubben.dk/

webhotel fra 8,- kr. pr måned...
så får du det ikke billigere...
Avatar billede scz Nybegynder
08. november 2000 - 21:39 #11
picard>> du kan også prøve at se på : http://www.haldesign.dk/nyside/priser.php
de har nogle meget rimelige priser, og en meget god service, jeg kan vamt anbefale dem...
Avatar billede picard Nybegynder
08. november 2000 - 21:41 #12
hmmmm www.web-sale.dk \'s bestilling virker ikke. Skal man tage det som et tegn eller hvad ? ;o)

Avatar billede bacardil Nybegynder
08. november 2000 - 21:48 #13
Her virker den fint..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. november 2000 - 21:52 #14
Ikke fordi jeg egentlig skal blande mig i det spørgsmål, men jeg må nok sige at visse folk er inhabile i det her spørgsmål, da de henviser til egne hoteller... Og altså derfor har en vis interesse i det....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. november 2000 - 21:53 #15
Det må ikke forstås sådan at et er dårlige tilbud - højst at de er inhabile i forhold til hvad der er bedst..
Avatar billede bacardil Nybegynder
08. november 2000 - 21:56 #16
nikolajdu>> Tak tak,

Så hvad JEG skriver:

\"Kan anbefale www.web-sale.dk der stå jeg naturligvis selv indefor du modtager kvalitet. \"

Jeg skriver IKKE vi er bedst, men at jeg anbefaler web-sale.
Der kan jeg love at han få kvaitet fordi jeg ejer 10% af det.
Avatar billede scz Nybegynder
08. november 2000 - 22:05 #17
nikolajdu>> Jeg har ikke noget med www.haldesign.dk at gøre, andet end jeg har købt et af hans webhoteller, og jeg synes at de yde en god service, og de er også meget hurtig til få tingede op at køre...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. november 2000 - 22:58 #18
Jeg tænkte nok det ville være en kommentar, der gav anledning til ballade...

/Bacardil

Jeg ville bare sætte pris på, hvis du fra starten havde lagt ud med at sige at du stod inde for det. Men det glæder mig da at du selv vil stå inde for kvaliteten. Det siger da trods alt noget.

scz/

Jeg anede ikke om du havde noget med www.haldesign.dk at gøre... Det var mere at det dukkede op.

/Nikolaj

p.s.
Undskyld den lange svartid, men min comp gik totalt ned og jeg måtte lige Ghoste en gang...
Avatar billede bacardil Nybegynder
08. november 2000 - 23:02 #19
nikolajdu> Det gør en kommentar af den grad normalt.. *ss*

Men hvis du læser mit spørgsmål (det første der blev skrevet) Kan du så ikke læse dig til at \"jeg stå indefor det\"?

Personligt kender jeg ikke til halnet.dk, men snakker med han nogle gange og der virker det oxo somom man få service.

Dog har han været lidt fraværende nå man siger noget.. hber ikke det sker overfor kunderne :o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. november 2000 - 23:09 #20
ok... du får ret... :-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
08. november 2000 - 23:10 #21
dejligt at havde ret :o)
Avatar billede scz Nybegynder
08. november 2000 - 23:14 #22
*LOL*
Avatar billede bbs Nybegynder
09. november 2000 - 10:41 #23
www.web2all.dk er meget billige. Men jeg synes at www.azero.dk er det bedste sted at have Webhotel!
Avatar billede emulatorspil.dk Nybegynder
09. november 2000 - 10:48 #24
jeg giver bbs total ret, Azero.dk er et kanont webhotel, de er hurtige og altid oppe og køre.

/Emu
Avatar billede picard Nybegynder
09. november 2000 - 12:38 #25
Mange af de firmaer i nævner lyder som nogle der lige er startet op !
Er der ikke nogle mere etableret firmaer derude ?

Christian

p.s.
Det kan jo også være at jeg tager fejl ;)
Avatar billede htx98i17 Professor
09. november 2000 - 12:41 #26
jo det er der da,
digiweb.dk men de er dyre,

jeg har selv abbn. ved abusiness og digiweb, og jeg er fuldt ud tilfreds med dem begge.
Jeg kender en som har domæne ved azero og han synes også at azero er meget tilfredsstillende.

Jeg ved at abusiness har over 600 kunder,
Jeg vil nok anbefale abusiness, som jeg gjorde allerede i det første svar.

Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. november 2000 - 12:44 #27
igen...

http://internetklubben.dk/

er bestemt ikke nystartet... Jeg ved godt at navnet lyder lidt amatøragtigt, men det er gode tilbud...

Og de tilbyder jo også 10 Mb/s kun Kr. 50.- / md. til boligforeninger...
Avatar billede htx98i17 Professor
09. november 2000 - 12:47 #28
abusiness har 10 mb til 30,- /md  , og deres service er som sagt meget god.
Avatar billede picard Nybegynder
09. november 2000 - 12:58 #29
Tak for alle de gode svar. Det er sq lige før man er blevet mere forvirret ;)

Pointene er givet efter vi helt egne skala :o)
Christian

p.s.
Jeg vælger azero eller abuisness eller web-sale ;)
Tror sq jeg skal bruge en terning !

Avatar billede emulatorspil.dk Nybegynder
09. november 2000 - 14:56 #30
velg Azero.dk de er de besdte
Avatar billede lpo Nybegynder
12. november 2000 - 01:39 #31
Vælg http://www.web-sale.dk/ -jeg har kun positive erfaringer ! Topkvalitet og service til meget rimelige priser -og NEJ jeg har ikke interesser i firmaet, jeg er bare en tilfreds kunde.
Avatar billede alvion Nybegynder
29. november 2000 - 13:45 #32
En af de mere etablerede er @net (A-net) Munk-EDB Management\'s webhotel afdeling. Men de ligger heller ikke i den billige ende.

http://www.anet.dk
Avatar billede creep Nybegynder
30. november 2000 - 02:59 #33
Brug www.netsite.dk eller www.digiweb.dk eller www.scannet.dk hvis du vil vælge en af dem der har været i branchen i noget tid.

abuissness f.eks. har ikke egen linie, men kører på en server i usa.