Avatar billede step2net Nybegynder
06. marts 2003 - 14:21 Der er 5 kommentarer

MOHAA(Medal Of Honer Allied Assault) Installering.

Hej..

Jeg har spillet Mohaa i omkring 6 måneder, og jeg laver tit servere til min clan, men forleden virkede det ikke, så jeg slettede det, med henblik på at installere det igen bagefter.

Men når installationen starter, så kan jeg gå igennem trin 1 og når jeg trykker next, kommer der 2 fejl "popup" winduer.

I den ene står der:

This Bouild of CDCode is for medal of honer allied assault This is an invalid build of CDCode. Please fill out the Ereg Config form to obtain a valid CDcode build.

Men jeg forstår ikke den siger noget med CD key`en når jeg endnu ikke har skrevet den.

Se evt. fejle jeg får op: http://www.step2net.dk/error.gif

Jeg håber nogen kan hjælpe mig..

Ps. Jeg har før brugt en "no CD" og har opdateret det til 1.11, men det er en fuldt lovlig version jeg har.
Avatar billede lrd Nybegynder
08. marts 2003 - 13:00 #1
hvad er det liiiiige du mener????
Avatar billede geforce3 Praktikant
08. marts 2003 - 13:01 #2
Spørgsmålet blev nok stillet mens Eksperten ikke kørte optimalt.
Avatar billede lrd Nybegynder
08. marts 2003 - 13:09 #3
*GG* håber jeg da
Avatar billede step2net Nybegynder
10. marts 2003 - 18:42 #4
ubs.. her er spørgsmålet..Det er nok pga. deres problemer med deres DB.

Hej..

Jeg har spillet mohaa i meget lang tid, men for 3 ugers tid siden, kunne jeg ikke lave servere, så jeg valgte at slette mit mohaa for så at instalere det igen bagefter.

Men da jeg prøvede at instalere det kom der 2 fejl.
Se screenshot på http://www.step2net.dk/error.gif

Den siger noget om en keycode, men det virker lidt underligt når jeg endnu ikke har indtastet den, men måske husker den koden.

Obs. Det er en 100% lovlig version, men jeg har dog tidligere brugt en NO CD og opdateret det til 1.11.
Avatar billede sneakie03 Nybegynder
24. april 2003 - 00:39 #5
Hvordan slettede du spillet????