Avatar billede root_66 Nybegynder
05. marts 2003 - 18:32 Der er 7 kommentarer

Synkronisering mellem Bærbar og Palm IIIc

Jeg har en Bærbar uden COM stik og jeg vil gerne synkronisere mit Outlook med kalenderen på min Palm IIIc, men jeg kan ikke finde ud af hvilket program jeg skal bruge. Jeg har en IR USB connector, hvis det hjælper på problemet. Det skal lige siges at jeg ikke har en stationær =(
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. marts 2003 - 18:35 #1
Hvd har din bærbare ellers af kommunikationsmuligheder, IR, Bluetooth ???
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. marts 2003 - 18:37 #2
Se her.

Du kan forbinde din Palm via IR, som jeg ser det

http://www.palm.com/support/downloads/irenhanc.html
Avatar billede root_66 Nybegynder
05. marts 2003 - 18:40 #3
Det er ikke det der er problemet. Jeg kan ikke finde et program der kan synkronisere min Palm med Outlook
Avatar billede root_66 Nybegynder
05. marts 2003 - 18:42 #4
... og den har ikke andre muligheder end USB... jeg ved det, den SUX MAX!
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. marts 2003 - 18:43 #5
Det kan outlook da selv. Simpelt via import og export af f.eks. pst filer. Hvis du først har forbindelse er det intet problem
Avatar billede hrc Mester
10. oktober 2003 - 10:47 #6
Sådan som jeg læser dit spg. så er det med IR-porten egentlig bare støj. Du mangler det program som normalt ligger på Palm-cd'erne, hvorved man kan synkronisere PDA'en med Outlooks data.

Det program jeg bruger, hedder IntelliSync og jeg kører det via IR-porten. Har i øvrigt aldrig hørt om en bærbar uden com-port. Bruger du porten til musen?

Hvis du kender nogen der har en nyere Palm, så ligger programmet måske på CD'en. Så du kan prøve det inden du måske vælger at købe det ;-). Har du tjekket din egen CD? I mit tilfælde var det godt gemt; ikke nogen readme eller noget, kun en setup.exe.

Held og lykke
Avatar billede atwr Nybegynder
03. november 2003 - 14:15 #7
PocketMirror - og det ligger på din installations CD

Der findes ingen trial versioner, Så hvis du ikke har CD'en fra købet må du kigge dig om i vennekredsen