Avatar billede ossy Nybegynder
13. august 1999 - 12:18 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Kan man lave postkort med asp?

Jeg har indtil videre kun set cgi-versioner... Jeg leder efter sourcekoden til et postkort feature, hvor besøgende kan sende postkort til venner m.m.

Anyone??? :o)
Avatar billede bkp Nybegynder
13. august 1999 - 12:36 #1
Lyder sjovt, det må kunne lade sig gøre, vi får se hbem der kommer først!
Avatar billede ossy Nybegynder
13. august 1999 - 12:42 #2
GO GO GO!!! Jeg har faktisk lynhurtigt brug for det...! :o)

ossy
Avatar billede snowball Novice
13. august 1999 - 12:52 #3
Avatar billede ossy Nybegynder
13. august 1999 - 12:58 #4
den er ikke tilgængelig...har du selv downloadet den??? I så fald vil jeg gerne have den sendt via email - kan det lade sig gøre??? :o)

På forhånd tak...

Ossy
Avatar billede snowball Novice
13. august 1999 - 13:01 #5
Hhhmm....nej, jeg har ikke selv hentet den.....skod side....

Snowball
Avatar billede meyer Nybegynder
13. august 1999 - 13:17 #6
Prøv at gå til http://www.falsternet.dk og ind på Nykøbing og klik på Postkort.

Meyer
Avatar billede snowball Novice
13. august 1999 - 13:44 #7
Så fandt noget som nok kan bruges.

Kig her:

http://www.4guysfromrolla.com/webtech/042399-1.shtml

Snowball
Avatar billede ossy Nybegynder
13. august 1999 - 13:58 #8
Ahem...Jeg er vildt glad for, at du prøver hårdt her!! :o) Men denne gang kræver udvikleren at man skal registre et E-Mail free component for at det hele virker...surt... ;oP Jeg er ked af det, men det er ikke godt nok...sorry...
Prøv igen , ok?!?
Avatar billede snowball Novice
13. august 1999 - 14:06 #9
Hhhmmmm  ;-//
Avatar billede snowball Novice
13. august 1999 - 14:14 #10
Så kan jeg ikke hjælpe dig.

Hvis du er meget desperat, så kan du jo prøve at gå ind på http://www.firehead.dk/ og skriv til ham om han vil hjælpe dig med at lave det. Efter hvad jeg har kunnet finde ud af, så har han lavet http://www.e-postkort.dk/epostkort/

Snowball
Avatar billede dudal Nybegynder
13. august 1999 - 14:15 #11
Hvis det er ASP kan du da bare sætte det op til at køre med f.eks. Jmail.
Avatar billede ossy Nybegynder
13. august 1999 - 14:49 #12
Ok... Snowball vinder altså dette race!!! Det kan fint kombineres med Jmail, som Dudal skrev... Tak for indslagene alle sammen!!! :o)))
Avatar billede s Nybegynder
13. august 1999 - 15:02 #13
Jeg har lavet et postkort-script i ASP. Du kan få det hvis du vil have det.
Avatar billede ossy Nybegynder
13. august 1999 - 15:15 #14
S>>>> JA TAK!!! Det vil jeg gerne...man kan aldrig have for lidt asp... :o))))

Sender du via email, eller???

På forhånd tak...ossy :o)
Avatar billede s Nybegynder
13. august 1999 - 16:04 #15
ja, men hvad er din email?
Avatar billede vels Nybegynder
14. august 1999 - 19:01 #16
Er der nogle der har downloadet det fra:http://www.ethani.com/aspsolutions/download.htm . Hvis ja, vil i ikke sende det til mig. Linket er nemlige død.
Jesper@vels.dk
Avatar billede ossy Nybegynder
16. august 1999 - 07:56 #17
>>>>S :o)
Min email er ossy@mail.subnet.dk - fedt hvis du sender det..! :o)))

ossy
Avatar billede theartist Nybegynder
17. august 1999 - 18:47 #18
hej s>> jeg vil også meget gerne have en kopi af dit postkort script på art@imma.dk

På forhånd tak
--:TheArtist:--
Avatar billede meyer Nybegynder
20. august 1999 - 15:38 #19
s >>>> Kan jeg også se det ?

mmg@mmg.dk
Avatar billede cort Nybegynder
02. september 2000 - 19:01 #20
hej s
Er det også muligt at sende source code til postkort til mig+

Adressen er :

peter_cort@homail.com

Avatar billede llbbll Nybegynder
28. februar 2002 - 21:17 #21
Hej alle!
Skulle der være en som vil sende source code til postkort til min også.
På forhånd tak ;0)
lene.b.larsen@get2net.dk