Avatar billede vind Nybegynder
05. marts 2003 - 15:31 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Emne til opgave

Hej Eksperter.
Ved godt at det ikke en opgavecentral - men prøver alligevel, for det er ikke løsningen på en opgave jeg søger, det er råd til et emne.
Jeg har fået engelsk stil for! Emnet er frit, vi må helt selv vælge, men mit store problemer er, at finde et godt emne.
Har I nogle gode forslag til nogle generelle emner, som man kan skrive om? Det er til engelsk i 1.g...
Avatar billede vind Nybegynder
05. marts 2003 - 15:32 #1
hov - glemte:

Mvh.
Andreas V.
Avatar billede whitesun Nybegynder
05. marts 2003 - 15:54 #2
Jeg synes du skal prøve at skrive om vinter..
Skriv om hvor koldt det er.. At man for røde kinder, og at hurtigt bliver koldt!
Jeg har en lille kort engelsk stil om vinter! Skal jeg sende den? Så har du en stil.. Den er kun en halv side, men fuck det!! Lidt mere en en halv side!

/whitesun..

P.S. men hvis du kal have sendt stilen, så kan du godt give 50 point..!!
Avatar billede whitesun Nybegynder
05. marts 2003 - 15:55 #3
Nå det er til 1.g... så går det ikke at sende den!! Men, skriv om vinter og det jegs krev., og skriv lidt om hvad du tænker på når du høre ordet vinter.. Måske børnene der grædewr pga. at sneboldnede de får i hovedet!! Om børnene på kælkebakken, som skriger og grinder, fordi at det er så sjovt!

/whitesun..
Avatar billede mulle_rk Nybegynder
05. marts 2003 - 17:39 #4
Hvis du er til politik, kan du skrive om et af de politisk aktuelle emner, f.eks. Irak-problemet. Hvis ikke, kan du skrive et eventyr, en novelle, eller lignende. Ja, og den slags kan jo handle om hvad som helst...

Mvh.
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
05. marts 2003 - 21:32 #5
jeg syntes du skulle skrive om eksperten og alle de opgaver skolebørn tror de kan slippe for at lave ved at spørge efter dem her *GGG*
Avatar billede vind Nybegynder
05. marts 2003 - 22:18 #6
hov hov hov... :) Jeg håber ikke du hentyder til mig :), for jeg mener da at dette blot er inspiration - overhovedet ikke en færdig opgave!!

Nå, men tak for jeres forslag, jeg har endt med et andet emne end de forslåede. Fandt selv på noget organdonation - det kan man sgu altid finde en masse at skrive om... :)

Venlig hilsen
A. Vind.
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
06. marts 2003 - 09:45 #7
*GGG*
ikke lige dig men der er mange der spørger efter færdige opgaver