Avatar billede baggis Nybegynder
08. november 2000 - 15:49 Der er 5 kommentarer

E-business platforme ?

Jeg mangler en nem og overskuelig oversigt over e-business platforme der dækker løsninger indenfor kategorierne:E-procurement, E-commerce, og evt. også lidt management produkter.
Produkterne kunne være Commerce-one, Axapta, Ariba osv. kender du et sted hvor jeg kan hente en funktionsoversigt.
Avatar billede hchristensen Nybegynder
08. november 2000 - 16:47 #1
Det er et meget bredt spørgsmål! Uddyb hvad det er du vil, så skal jeg se hvad jeg kan hjælpe med.
Avatar billede friiser Nybegynder
08. november 2000 - 22:03 #2

Kig under teknisk fakta under :

http://www.apply-it.dk/ecommerce/index.htm

Det er forskellige platforme Apply IT har udviklet til Damgaard produklinier.

~friiser~

Avatar billede baggis Nybegynder
09. november 2000 - 09:44 #3
Baggis: Jeg er løber træt i white papers og produkt specifikationer på de henholdsvise sites, jeg mangler en oversigt der dækker over de generelle E-business produkter på markedet, måske en test der måler funktionalitet mm. op imod hinanden. Det er en jungel af e-produkter, er der nogen der kender nogen som har står på det?
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2000 - 00:59 #4
Det kan du da se på diverse download sider, som har disse programmer liggende. Så er det da blot at samle nogle link til forskellgie site på den måde, også krydstjekke hvad de forskellige løsninger kan.

En bedre idé ville da være hvis du fortalte hvad dine krav til en løsning måtte være, hvad vil du sælge og til hvem. Hvilke betalingsformer.

Endvider vil jeg foreslå dig, at kikke engang på IBM hjemmeside, da de har en masse omkrinig e-løsninger. Du kan endda få skruget indformationerne fra ibm sammen på en måde så de passer til dit behov.
Avatar billede canders Nybegynder
28. november 2000 - 01:00 #5
Jeg er enig med ovenstående - IBM er et rigtigt godt sted at finde information.
Har du set om GIGA eller Meta Group har lavet en rapport for nylig