Avatar billede zaru Nybegynder
05. marts 2003 - 12:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Startside i min browser virker ikke

Når jeg aktivere min browser skuller Google.com gerne være min startside, men browseren melder error indtil jeg taster refresh/update............. hmmm was ist los ??
Avatar billede zaru Nybegynder
05. marts 2003 - 12:50 #1
dvs. det virker og googlesiden kommer frem når man har refreshed......
Avatar billede fromsej Praktikant
05. marts 2003 - 12:51 #2
Har du opdateret din browser , og hvilket styresystem kører du?
Avatar billede zaru Nybegynder
05. marts 2003 - 12:59 #3
jeg har vist nok opdateret min browser - jeg har ihvertfald bare ladt microsoft hjemmesidden gøre det :0) - jeg kører XP
Avatar billede zaru Nybegynder
05. marts 2003 - 15:49 #4
any ideas ??
Avatar billede fromsej Praktikant
05. marts 2003 - 16:30 #5
Du kan prøve:
Start->Kør SFC /scannow
Hvis ikke det hjælper , kan du blive nødt til at afinstallere IE6 , og geninstallere den.
Avatar billede zaru Nybegynder
05. marts 2003 - 23:38 #6
hmmm det sagde den ikke noget til.........
darn.... skal jeg virkelig afinstallere hele skidtet ? hmm nå, men det prøver jeg så, og melder tilbage
Avatar billede zaru Nybegynder
14. oktober 2003 - 13:10 #7
Så fandt jeg endelig frem til mit spørgsmål som jeg har haft stående ude i laaaang tid.... sorry havde fuldstændig glemt det - bruger ikke eksperten helt vildt meget......  mit system virker igen - ihvertfald lige hvad angår dette problem.... .nu kan jeg bare ikke logge på min netbank mere - Nordea..... was zum teufel er der los......
tak for hjælpen...
Avatar billede zaru Nybegynder
31. januar 2004 - 23:55 #8
point..... hmmm kan ikke rigtig hitte ud af systemet her......