Avatar billede hjelmjr Praktikant
05. marts 2003 - 11:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

spil?

jeg sidder her med GTA3 og har spillet det mange gange før på denne maskine, men der brugte jeg 98 som styresystem. nu er jeg skiftet over til xp og nu siger spillet ordret
"Grand Theft Auto III requires at least 12MB of available video memory"
hvordan kan jeg finde ud af hvad der optager min video memory og er det muligt at lukke andre ting så man får de minimum 12MB ledig video memory?
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
05. marts 2003 - 11:55 #1
Den maksine du spiller på, Har den onboard Grafik kort ???

Hvis ja, Så skal du frigive noget mere ram til grafik delen, De plejer at dele ram med resten af systemmet de motherboard der har onboard grafik

MC
Avatar billede timealert Nybegynder
05. marts 2003 - 11:55 #2
Hvor mange MB-ram har du? XP bruger mange, mange ram. Jeg kan ike huske præcist hvormange det er endten 128 eller 256MB for at kunne kører...
Avatar billede ullum Praktikant
05. marts 2003 - 11:57 #3
timealert>128 hvis du så også har office ganger du med to
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. marts 2003 - 11:58 #4
timealert> xp skal min. have 64 Mb ram
Avatar billede hjelmjr Praktikant
05. marts 2003 - 12:16 #5
jeg har 256 ram og det er ikke onboard grafikkort kører med et asus geforce 4 mx
Avatar billede hjelmjr Praktikant
19. juni 2003 - 16:11 #6
har selv løst problemet. i manualen er et link til en side hvorfra en fil kan hentes. og så virker det
Avatar billede ullum Praktikant
19. juni 2003 - 16:25 #7
så luk ved selv at lægge et svar
Avatar billede hjelmjr Praktikant
19. juni 2003 - 16:55 #8
kig i manualen