Avatar billede karmapolice Nybegynder
04. marts 2003 - 19:26 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Speed-dial 1 på Nokia 3330

Hmm, fri debat ser ud til at være stedet hvor man spørger om hjælp til sin mobiltelefon.

Jeg har skiftet udbyder så jeg vil gerne have ændret det nummer som min telefon ringer til når jeg holder 1-tallet nede. Kan dette overhoved lade sig gøre? Jeg kan godt ændre "hurtigkald" for 2-9 men 1'eren er åbenbart gemt langt væk.

Det er jo denne knap man bruger til at ringe op til telefonsvareren, så det ville være lækkert at kunne ændre den!
Avatar billede amd Nybegynder
04. marts 2003 - 19:36 #1
Hvad angår telefonsvarer ligger der en person, der hedder "svar" i telefonbogen.. det er telefosvarens telefonnummer ;)
Avatar billede aovergaard Nybegynder
04. marts 2003 - 19:37 #2
Under Indstilliner - kommunikationsindstillinger - nummer på telefonsvarer
Avatar billede aovergaard Nybegynder
04. marts 2003 - 19:39 #3
Indstilliner= Indstillinger. Derudover kan du ganske rigtig ligge det samme nummer under en person som du kalder "svar" eller "mobilsvar" i telefonbogen
Avatar billede karmapolice Nybegynder
04. marts 2003 - 21:01 #4
Jeg har et nummer "mobilsvar" som var indkodet på mit telmore-simkort da jeg fik det.

Jeg har været inde i "Indstillinger", men dér var ikke noget menupunkt som hed "Kommunikationsindstillinger" eller noget der ligner. Telefonen er købt SIM-locket til Orange-nettet men dette er slået fra nu...kan Orange have lavet noget fusk med den?
Avatar billede karmapolice Nybegynder
04. marts 2003 - 21:03 #5
En anden ting som undrer mig er, at telefonen ringer til 26260606 når jeg holder 1-tallet nede men dette nummer er slet ikke i min telefonbog...
Avatar billede aovergaard Nybegynder
04. marts 2003 - 21:08 #6
Det er nummeret til Orange telefonsvarer. Ring til din nye udbyder og bed dem om nummeret. Prøv så om du ikke kan redigeret nummeret som ligger på 1 tallet med det nye som du får fra din udbyder. Jeg har også en nokia men 6210 og der ligger det som beskrevet.
Avatar billede karmapolice Nybegynder
04. marts 2003 - 21:11 #7
> Prøv så om du ikke kan redigeret nummeret som ligger på 1 tallet med det nye som du får fra din udbyder.
Jamen, jeg har jo et nummer til min nuværende - ligger som "mobilsvar"...og det med at få redigeret nummeret...det er jo lige præcis det jeg spørger om i første omgang.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
04. marts 2003 - 21:22 #8
Det er kun din udbyder som kan give dig det. Det er ud fra dit telefonnummer at du får et mobilsvars nummer.
Avatar billede karmapolice Nybegynder
04. marts 2003 - 21:26 #9
Okay, lad mig lige forklare igen:
1. Det nummer jeg skal ringe til hos Telmore er 23232323
2. Min telefon ringer til 26260606 når jeg holder 1-tallet nede
3. Jeg vil godt have min telefon til at ringe til 23232323 når jeg holder 1-tallet nede.
4. Ingen af de foreslåede svar hjælper på min Nokia 3330
Avatar billede aovergaard Nybegynder
04. marts 2003 - 21:33 #10
Har lige talt med min søn som har en 3310. Han kan heller ikke selv skifte nummeret - han kan ikke finde stedt hvor, men påstår at det skete automatisk da han skiftede til telmore. Er bange for at du lige må ringe dem op, eller at du laver et mobilsvar nummer hvor du giver 23232323 pladsen 1, eller hvis du ikke kan det kalder det noget andet. Der må stå noget i den vejledning som fulgte med telefonen.
Avatar billede souledout Nybegynder
02. juni 2003 - 19:43 #11
På en 3310: Menu -> Beskeder -> Nummer på telefonsvarer

Voila :)

/SouledOut
Avatar billede karmapolice Nybegynder
02. juni 2003 - 23:04 #12
Wuhoo, der var den. For skummelt at de ikke kan bestemme sig for hvor den indstilling skal være. Det giver jo ingen mening!