Avatar billede jargon Nybegynder
04. marts 2003 - 15:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

TDC homesite upload?

Goddag

Jeg har et meget mærkeligt problem, bår jeg logger ind på serveren er jeg kun i stand til at have en fil på serveren. Hvis jeg så sletter denne ene fil så kan jeg igen kun uploade en fil. Jeg kan godt lave mapper

Hvad er der galt? Tdc site har ikke givet mig svar.
Avatar billede jargon Nybegynder
04. marts 2003 - 15:25 #1
200 PORT command successful.
STOR ftp råd.txt
550 ftp råd.txt: Permission denied on server. (Filename (accept))
Transfer Failed!

:/
Avatar billede jargon Nybegynder
04. marts 2003 - 15:27 #2
Jeg kan forresten overføre alle de jpg billeder jeg vil
Avatar billede oesten Nybegynder
04. marts 2003 - 15:32 #3
Danske bogstaver?
Avatar billede rosted Nybegynder
04. marts 2003 - 15:37 #4
Ja, jeg tror du skal holde dig fra det å
Avatar billede jargon Nybegynder
04. marts 2003 - 15:39 #5
STOR afl opgaver.mcd
550 afl opgaver.mcd: Permission denied on server. (Filename (accept))
Transfer Failed!

STOR Prison dictionary.doc
550 Prison dictionary.doc: Permission denied on server. (Filename (accept))

tror det sku ik så :/
Avatar billede rosted Nybegynder
04. marts 2003 - 15:50 #6
nææ, det har du da vist ret i :)
Avatar billede taco Nybegynder
04. marts 2003 - 23:40 #7
Hos TCD må der ikke benyttes æ, ø eller å noget sted i et filnavn/mappe. Der må heller ikke være mellemrum i et filnavn/mappe, men der må gerne benyttes tal.
Avatar billede jargon Nybegynder
06. marts 2003 - 11:41 #8
Jeg skiftede mit hjemmeside navn og derfra er det bare kørt som smurt... ellers tak for hjælp