Avatar billede jolund Nybegynder
03. marts 2003 - 07:49 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

website udbydere

Jeg har 3 websites i Speednames (eller ascio technol., som det nu hedder).
Stadige nedbrud plager,i de sidste 2 måneder omkring 20 nedbrud. Jeg er forretningsmæssig afhængig af min hjemmeside, så efter en del forgæves forsøg på at få løst problemet overvejer jeg at skifte.
Kender nogen en udbyder, hvor jeg har samme lette adgang til selv at foretage redigering m.m.?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. marts 2003 - 07:55 #1
Det er jo så ikke den rigtige kategori du er inde under, men kan da lige give lidt hjælp.

www.wannafind.dk
www.cliche.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. marts 2003 - 07:56 #2
Avatar billede amplificator Nybegynder
03. marts 2003 - 08:07 #3
Avatar billede exp Juniormester
03. marts 2003 - 08:27 #4
Avatar billede jakki Nybegynder
03. marts 2003 - 08:47 #5
Evt www.secnet.dk de er meget stabile og servicen er helt i top prisen er rimelig men ikke den billigste
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2003 - 08:56 #6
Hold dig fra de billige udbydere som folk her henviser til. Både cliche, b-one og web10 er dybt ustabile og yder ingen nævneværdig support.

Er du parat til at betale for tingene har jeg kun haft gode erfaringer med Azero.dk.

Iøvrigt er e-navn's ASP support baseret på Chili ASP og skal du derfor holde dig langt væk fra.
Avatar billede jolund Nybegynder
03. marts 2003 - 08:59 #7
Godt. Men jeg mangler svar på, hvor jeg let redigerer. Dvs, at jeg logger ind på serveren, redigerer mine websider, indlægger fotos m.m. og derefter ser et preview og endelig publicerer med et enkelt tastetryk.
Hvilke af de ovennævnte hoteller kan det?
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2003 - 09:03 #8
Ingen af dem tror jeg...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. marts 2003 - 10:10 #9
Så skal du have fat i sådan noget bras som geosities.com, de har i hvertfald haft den service.
Avatar billede miss-g Seniormester
04. marts 2003 - 22:53 #10
Vil også nævne http:www/starthotel.dk

Bruger det selv og det er gratis *S*

Miss G
Avatar billede excession Nybegynder
05. marts 2003 - 09:40 #11
Det er ikke svært at redigere dine filer i programmer fra din egen computer...

Der findes også en del gratis Content Management Systems (CMS) som du gratis kan hente fra nettet.  Det er et CMS du har brugt når du har redigeret dine sider på speednames server.  Du kan selvfølgelig også få lavet dit eget lille CMS som er tilpasset dit behov...  Det kan du få mere at vide om under ASP eller PHP sektionen.

Jeg har været meget godt tilfreds med www.wannafind.dk .  Det er yderst sjællendt at serverne er nede og prisen er meget konkurrencedygtig.

-- xs
Avatar billede exp Juniormester
05. marts 2003 - 09:41 #12
ang. CMS:
www.cmsinfo.org
Avatar billede roedz Nybegynder
05. marts 2003 - 23:44 #13
www.azero.dk er gode!
Avatar billede exp Juniormester
27. maj 2003 - 10:55 #14
Lukketid?