Avatar billede nesral Nybegynder
02. marts 2003 - 21:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

skærmkort med tv out

jeg skal ud og købe nyt skærmkort men er meget i tvivl om hvilket jeg skal ville bvare lige høre hvad eksperterne siger jeg bruger ikke min maskine til spil men jeg bruger min tv out meget hvilke kort laver det bedste billede på mit tv mit,

på forhånd tak

nesral
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2003 - 22:20 #1
Jeg ville mene at Matrox giver bedste billedkvalitet, efterfulgt af ATi.

Nvidia er dog blevet bedre på det sidste.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. marts 2003 - 22:24 #2
jeg har et geforce2 mx400 m. tv-out til salg, hvis du er interesseret
Avatar billede nesral Nybegynder
04. marts 2003 - 12:25 #3
er et matrox g550 et godt bud
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2003 - 13:30 #4
Jeg har selv et G450, det har uovertruffen billede, og kan indstilles på mange flere måder end Nvidia eller ATi kort.

Eksempelvis kan TV/skærm køre med uafhængig opdatering, opløsning og farvedybde. Det er muligt at klone skærmen, at bruge den til DVD eller udvide skrivebordet til den.

Dog er 3d ydelsen et sted under Geforce2 MX 400

Husk at hvis du køber et G550 at spørge om der følger kabel med til at omforme DVI til VGA, og om DVD kablet følger med. Det løse DVD kabel koster nemlig 130 kr, og du kan ikke bruge TV-out uden dette.
Avatar billede nesral Nybegynder
05. marts 2003 - 22:21 #5
jeg har lige købt et matrox og er meget positivt overrasket

takker
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2003 - 23:03 #6
Selv tak, og god fornøjelse :)