Avatar billede stringbuffer Nybegynder
02. marts 2003 - 13:57 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Bidrage til PHP?

Jeg har lavet en extension til PHP, som jeg er ret overbevist om er meget brugbar til brug med alle web-applikationer.

Hvor kan jeg publicere den, så PHP-brugere nemt kan få øje på den?
Avatar billede abpdk Nybegynder
02. marts 2003 - 13:59 #1
Du kan jo prøve her: http://www.php.net/mailing-lists.php
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
02. marts 2003 - 14:25 #2
Den har jeg kigget på... kunne ikke bruges.
Avatar billede schaefner Juniormester
02. marts 2003 - 14:25 #3
Bare ren nysgerighed :) Hvad har du lavet?
Avatar billede arne_v Ekspert
02. marts 2003 - 14:30 #4
Smid den på en FTP eller HTTP server et eller andet sted.

Henvis til den når der er efterspørges funktionalitet
det matcher i diverse PHP fora.

Når det er sket 5-10 gange, så vil andre også begynde at
henvise til det (forudsat naturligvis at det er godt) og
så hænger du på support af det for life !

:-)
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
02. marts 2003 - 14:37 #5
scaefner <- Noget til behandling af HTML/text skabeloner. Jeg har rodet med det et stykke tid nu, både som C funktionsbibliotek, C# klasse til ASP.NET, PHP klasse, og nu som PHP-extension. Så jeg tror at tiden er moden til at publicere den.

arne_v <- Så må jeg lave en side på mit domæne, hvor folk kan downloade den....
Der skal jo nok også laves exempler og sårn...
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
02. marts 2003 - 14:47 #6
Jeg venter lidt endnu og ser om der er andre forslag.
Avatar billede swaxi Nybegynder
02. marts 2003 - 16:14 #7
> arne_v <- Så må jeg lave en side på mit domæne, hvor folk kan downloade den....

du kunne også lave et projekt på sourceforge (forudsat self. at du vil ligge det i opensource) ... dels får du serverplads til det, dels kan folk finde frem til dit projekt lidt nemmere end hvis du laver en underside på dit eget domæne
Avatar billede barran_ Nybegynder
02. marts 2003 - 17:30 #8
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
07. marts 2003 - 18:17 #9
Tak til jeg alle, jeg har valgt at bruge min hjemmeside og henvise til den forskellige steder.

Hvis nogen af jer skulle være interesseret, er det på www.zhat.dk/template/