Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2003 - 12:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Programmet er for stort til at passe ind i hukommelsen???

Davs...
Jeg har et CD Image som er komprimeret med et eller andet program. Det ligger i en EXE fil, og jeg ska have pakket det ud... Men når jeg køre det skriver det: Programmet er for stort til at passe ind i hukommelsen og afsluttes...
Jeg bruger Win XP DK Prof...
Kan nogle hjælpe mig???

Hilsen
Stef
Avatar billede beorndesign Nybegynder
02. marts 2003 - 12:07 #1
Prøv at bruge winzip eller winrar istedet!
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2003 - 12:10 #2
Jeg har prøvet med WinZIP. Men den kan ikk læse den.. WinRAR har jeg pt ikke læggene...
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. marts 2003 - 12:13 #3
mit bud er at der er noget galt med den .exe fil, medmindre du ikke har en swapfil (pagingfile)

Hvor stor er din swapfil?
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2003 - 12:19 #4
Har lige prøvet med WinRAR og det virkede... Tak
Avatar billede ptp10 Nybegynder
14. marts 2004 - 14:29 #5
Jeg har også det problem men mit kan ikke løses med Winrar eller Winzip... Jeg har også Win Xp Pro...

Er der andre muligheder???