Avatar billede the_pagman Nybegynder
01. marts 2003 - 21:16 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kørelære Bil's Længde?

Hey allesammen jeg sidder her med min familie og diskutere hvor lille en Kørelæres bil må være??? kan i hjælpe mig??

det vil sige: Hvad er målene for en Kørelæres bil?? Både MIN og MAX

tak for tiden..  håber vi snakkes...
Avatar billede kkd Nybegynder
01. marts 2003 - 21:22 #1
?????? 48 mBit, 3 rundstykker og en USB 2.0

/ ;oD
Avatar billede jtt Nybegynder
01. marts 2003 - 21:30 #2
ovenstående svar : ??

4.20 meter
Avatar billede peet-49 Novice
01. marts 2003 - 21:39 #3
Det er der ingen regler for.
Avatar billede backside Nybegynder
01. marts 2003 - 21:42 #4
Er bilen typegodkendt i danmark kan den bruges til skolekørsel.
Avatar billede peet-49 Novice
01. marts 2003 - 21:46 #5
backside> er bilen ikke typegodkendt, kan den ikke indregistreres.
Avatar billede backside Nybegynder
01. marts 2003 - 22:15 #6
peet49>> Netop.
Og kan den indregistreres kan den bruges til skolekørsel.
Avatar billede backside Nybegynder
01. marts 2003 - 22:19 #7
Det kræver selvfølgelig at der kan leveres et godkendt pedalsæt til bilen.
Har kun oplevet EN bil hvor vi ikke kunne montere pedalsæt, ellers kan man i næsten alle biler.
Avatar billede jensb Nybegynder
01. marts 2003 - 22:40 #8
Jeg har set en Fiat Seicento som skolevogn...så det må ligesom bekræfte at alle biler kan bruges, for mindre fås det vist ikke
Avatar billede the_pagman Nybegynder
01. marts 2003 - 22:47 #9
takker... jeg ville gerne give Backside denne omgang.. men han har kun lavet Kommentar.. så den næste bliver vel.. Jens.. tak for nu..
Avatar billede backside Nybegynder
01. marts 2003 - 22:49 #10
Overlever nok uden det point.  *G*
Avatar billede iq-n Nybegynder
02. marts 2003 - 18:29 #11
Der findes også en Ferrari og en Porsche som køre rundt i landet som skolevogn.
den ene i roskilde omegnen og den anden på bornholm
Avatar billede backside Nybegynder
02. marts 2003 - 18:58 #12
iq-n>> I hvidovre var der for en del år siden en Porche 911 som skolevogn.
Det kan jo trække kunder til en dårlig køreskole. ;)