Avatar billede ldm111 Nybegynder
01. marts 2003 - 09:10 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke sende mail fra fra 5,5

Jeg nyinstalerede win98,2 med OE5,0 og opdaterede den til 5,5, hvorefter der kommer følgende fejlmeddelse hver gang jeg forsøger at sende en mail

"Meddelsen kunne ikke sendes.

Nogle af modtagerene af denne meddelse er ikke gyldig. Ret navnene."

Dette selv om jeg kan tømme mail til adskillige mailkonti og forsøger at sende via "besvar"

Håber nogen kan hjælpe mig
Avatar billede bredker Nybegynder
01. marts 2003 - 09:14 #1
Har du mere end en udbyder som du har e-mail konto ved
Avatar billede ldm111 Nybegynder
01. marts 2003 - 09:20 #2
ja
Avatar billede bredker Nybegynder
01. marts 2003 - 09:28 #3
Så prøv at se efter hvem der står som standart
Den udbyder du er koblet op til skal stå som standart
og du skal bruge den mail-konto som afsender
de fleste udbydere tillader at du henter fra en anden opkobling , men ikke at du sender fra anden
Avatar billede ldm111 Nybegynder
01. marts 2003 - 09:38 #4
Det virker heller ikke og jeg har tjekket opsætningen i forhold til en anden maskine der virker.

Det mærkværdige er at det fungerede i 5,0 med denne opsætning men efter jeg lagde 5,5 ovenpå kunne jeg ikke sende.
Har også i 5,0 lavet min egen identitet
Avatar billede ldm111 Nybegynder
01. marts 2003 - 09:40 #5
Jeg kan heller ikke få adresser fra adressekartoteket over i tilfeltet på en ny mail. Den forbliver tom eller der kommer til at stå <ukendt>
Avatar billede bredker Nybegynder
01. marts 2003 - 09:43 #6
Hvordan har du lavet din bakup , af dit adressekardotek ,fra den gamle insatlation og sat dem ind i den nye
Avatar billede ldm111 Nybegynder
01. marts 2003 - 09:47 #7
Jeg har ikke lavet backup blot instaleret oven i måske skal jeg prøve at slette den der er kun 4 mail adresser i den.

Eller skal jegprøve at inporterer en af de andre jeg har
Avatar billede bredker Nybegynder
01. marts 2003 - 09:51 #8
Hvis du kun har 4 mail adresser ville jeg nok prøve at slette dem og skrive dem igen
Alternativt kan du prøve at fjerne dit malprogram og så instalere det igen
Avatar billede ldm111 Nybegynder
01. marts 2003 - 09:53 #9
import af den gamle adresse fil hjælper heller ikke
Avatar billede ldm111 Nybegynder
01. marts 2003 - 10:10 #10
jeg prøver at installerer en 6,0

Der var både 5,0 og 5,5 da jeg skulle fjerne installationen, prøvede at fjerne 5,0 og det hele røj sig en tur

Hvis det kommer tilat virke skal du "bredker" nok få points

Hvis andre kan sige nøjaktig hvad der var galt med den fejlmeddelse vil jeg gerne vide det og deler gerne den udlovede pulje

Men lad os nu se om det virker
Avatar billede ldm111 Nybegynder
01. marts 2003 - 10:26 #11
Ja nu kører den tak for det selv om jeg gerne ville vide hvad der var årsagen

God weekend detfår jeg, TAK
Avatar billede bredker Nybegynder
01. marts 2003 - 10:28 #12
Uden at være sikker vil jeg tro at der er en fil underopdateringen der er kommet forkert i byen

Takker for poingene