Avatar billede corneliues Nybegynder
28. februar 2003 - 23:34 Der er 10 kommentarer

Problem med menubjælken

Jeg ville blive meget glad hvis der er nogen der kunne komme med en ENKELT løsning på hvordan jeg kan få menubjælken til at gå ned over den ramme der er nedenunder.
Se mit problem her:

http://www.corneliues.dk/Spirituelt/index.asp

Jeg er blevet nødt til at indsætte et billede øverst for at få noget plads til menubjælken - Kan jeg ikke få det til at være på samme måde som her på eksperten hvor menubjælken går ned over siden og den tekst der står nedenunder ?
Avatar billede schaefner Juniormester
28. februar 2003 - 23:39 #1
Kan du ikke bruge den eksperten bruger?
Den virker jo ihvertfald som du vil ha ;)
http://www.dhtmlcentral.com/projects/coolmenus/?m=10
Avatar billede corneliues Nybegynder
28. februar 2003 - 23:41 #2
Det ville da være rart - kan du hjælpe mig med at få det til at virke - altså guide mig ?
Avatar billede corneliues Nybegynder
28. februar 2003 - 23:44 #3
Nu har jeg downloadet en masse zip filer og hvad så ?
Avatar billede corneliues Nybegynder
28. februar 2003 - 23:47 #4
Til schaefner - skriv lige til mig på Info@corneliues.dk
jeg har et forslag
Avatar billede corneliues Nybegynder
01. marts 2003 - 00:02 #5
Okay hvis Schaefer ikke har tid er der så andre der er interesseret i at give lidt hurtig hjælp - jeg skal have hjælp til at pakke zip filen ud - kom nu,,
Avatar billede knudgert Nybegynder
01. marts 2003 - 01:20 #6
Nu bruger do jo frames, og det gør det hele mere besværligt (hvorfor ikke droppe dem - det er ikke moderne i dag).
Men du kan kigge på http://www.milonic.co.uk/menu/frames/

Jeg kender i den fra dhtmlcentral, men zipfilerne skal vel bare pakkes ud med winzip eller winrar f.eks.
Avatar billede corneliues Nybegynder
01. marts 2003 - 01:40 #7
Hej knudgert - gider du ikke lige skrive til mig på Info@corneliues.dk

Så kan jeg lige forklare nærmere - OK ?
Avatar billede knudgert Nybegynder
01. marts 2003 - 04:12 #8
Nej, hvis du vil noget, skriv her.
Avatar billede corneliues Nybegynder
02. marts 2003 - 17:35 #9
Hej knudgert
Det var sådan set ikke hemmeligt men det var så blot i en anden kategori spørgsmålet skulle være. Det som jeg nemlig havde af problem var at der næste dag skulle komme nogen pengemennesker og se på min site. De vil proppe en masse penge i at få den færdigudviklet. Og så var det at jeg mægtig gerne ville have løst det her problem med menubjælken hurtigt og det var jeg så villig til at betale nogle penge for. Så det var sådan set ikke andet.
Ded løb dog ikke skrigende bort men er stadig interesseret og jeg har stadig problemet med menubjælken såååå.
Og jo jeg vil da gerne droppe de her frames - er der en mulighed for at jeg kan bruge den menubjælke jeg har i forvejen hvis jeg dropper dem og hvad gør jeg så istedet ?
Avatar billede snolle Nybegynder
06. maj 2003 - 10:52 #10
Hvis nu du kigger på de sidder de andre har givet dig kan du evt. bare sige vis kilde og tage koden og sætte dine links ind og rette det til?