Avatar billede mgp Nybegynder
28. februar 2003 - 18:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

psyBNC "IDENT"

Jeg har instaleret psyBNC på min server og fået den til at funge på det interne... Men problemet kommer sig af, at jeg ikk kan få addet folk så deres IDENT bliver rigtig så man kan komme på ude fra...! Nogen der kunne kommer med nogle eksempler/forklaring på hvordan jeg går det rigtig...

Martin
Avatar billede simonvalter Praktikant
28. februar 2003 - 19:31 #1
måske kan du bruge den her til noget ..
http://miklos.dk/bsd/psybnc.html
Avatar billede ducks Nybegynder
06. maj 2003 - 08:10 #2
/adduser ident :user

ident er det som folk sætter til deres email som kommer før @ fx blabla@bløblø.dk så er blabla ident
Avatar billede ressel87 Nybegynder
14. februar 2005 - 15:49 #3
jeg har selv lige sat en bnc server op i windows med psybnc, skriv /adduser mgp:ident.

fx. /adduser mgp:ident hvorefter jeg skrev /deluser mgp

--psyBNC- Mon Feb 14 14:46:43 :New User:mgp (ident) added by cl
-
--psyBNC- New User 'mgp' added. Password set to 'pghjdleb'
-
--psyBNC- Mon Feb 14 14:46:55 :User mgp deleted by cl.

http://www.soren.ressel.dk/?BNC der kan du evt. se hvordan bnc brugere sætter det op i mirc