Avatar billede laseb Nybegynder
28. februar 2003 - 13:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Rollover-knap i en template-side

Hejsa.
Jeg er løbet ind i et problem:

Jeg vil gerne oprette en rollover-knap i en side, der er lavet udfra en template i Dreamweaver. Det fungerer fint på min Mac, men på en PC (hvor det skal bruges) kan jeg ikke få lov til at oprette et rollover-image. Skal jeg ændre et eller andet, så head bliver en "editable region" eller hvordan?

Håber nogen kan hjælpe - gerne et udførligt svar...

Mvh Lasse
Avatar billede kalaharikid Nybegynder
11. marts 2003 - 15:38 #1
Ja, Dreamweavers Rollover javascript kræver adgang til <HEAD> sektion for at kunne skrive en javascript function - Hvis du markerer den sektion (fra <HEAD> til </HEAD>) i kodevisning du vil have gjort redigerbar, og indsætter en Editable Region skulle du være i hus ...
Avatar billede laseb Nybegynder
21. marts 2003 - 12:30 #2
Der var jeg for hurtig. Jeg kan ikke vælge muligheden "mark section as aditable" når jeg har markeret som du beskriver?!

Beklager den lange svartid - men håber stadig du hænger på?

/Lasse