Avatar billede freeztyler2k Nybegynder
27. februar 2003 - 22:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

opgradering af software på mobil

Jeg har mig en Samsung T100 - og har hørt noget om at man kan opgradere den på en eller anden måde til T108, men hvordan ? - ville være meget rart hvis der sad et klogt hoved derude som kunne give en hjælpende hånd.

på forhånd tak .
Avatar billede trille Nybegynder
28. februar 2003 - 01:36 #1
Hvis du stadig har garanti på den kan du smutte ind til en EMTS butik ...de kan opdatere din software mens du venter...

http://www.emtscenter.com/

Venligst,
Claus
Avatar billede freeztyler2k Nybegynder
25. april 2003 - 10:22 #2
:)