Avatar billede christian-s Nybegynder
07. november 2000 - 13:34 Der er 10 kommentarer og
8 løsninger

www.akvariesiden.dk - Hvad kan gøres bedre, og hvad vil tiltrække flere?

http://www.akvariesiden.dk

Hvad er godt, hvad er dårligt?
Hvad vil tiltrække flere besøgende?
Hvordan er brugervenligheden?

RIS & ROS...
Avatar billede markm Nybegynder
07. november 2000 - 13:38 #1
Hvad med at lave noget interessant ??
Avatar billede a-torsten Nybegynder
07. november 2000 - 13:44 #2
Hej Christian..

meget flot side i høj klasse... Indholdet er super... (elsker selv fisk) .... Designet er fremragene....

Det eneste forslag jeg har er at brugerne måske selv skal kunne lægge billeder op på siden....

-Anders T. Pedersen
Avatar billede powell Nybegynder
07. november 2000 - 13:46 #3
En yderst pænt designet side. Minder lidt om www.padde.dk.
Et godt rygte og sit eget navn i mange søgemaskiner, det ville i givet fald give flere besøgende. At finde den hendvendelses skare som siden er beregnet for, er en mindre kunst i sig selv.
Din side er meget nem at gå til, og grafikken er flot og vel overvejet.
Avatar billede christian-s Nybegynder
07. november 2000 - 13:58 #4
a-torsten:
Jeg er faktisk i gang med at lave et \"online\" galleri, med uploadning direkte og søgemulighed mv. Så det skulle komme inden for et par uger :-)

powell:
Jeg har forsøgt at bruge det samme og hele tiden tilmelde de nye søgemakskiner... men det tager tid. Har du nogle links til sider der tilmelder flere søgemaskiner på en gang?
Avatar billede zhatten Nybegynder
07. november 2000 - 14:03 #5
Hej

I 800 x 600 kommer  [ Sidste opdatering: 15.11. 2000 ] <- den der fætter ned på en ny linie det ser ikke så pænt ud.

Ellers fedt design, Jeg har selv Cichilder der hjemme, hvis man er fiske interesseret er det en perfekt side.

- Zhatten
Avatar billede powell Nybegynder
07. november 2000 - 14:05 #6
Nope!, Sorry
Avatar billede osaka_san Nybegynder
07. november 2000 - 14:10 #7
det ser jo virkelig lækkert ud christian. dobbelt thumbs op fra mig af.

den eneste finger jeg umidlbart har at sætte på den er at link teksten nåk er en smule for mørk, på den baggrund?

men ellers lækker site også for en ikke akvarist som mig. sjovt at kigge på noget nyt ;-)

/hygge og god vind fremover
Avatar billede skovtrold Nybegynder
07. november 2000 - 14:19 #8
>Har du nogle links til sider der tilmelder flere søgemaskiner på en gang?

På:
http://www.site-optimizer.com/submit/submit.asp kan du tilmelde siden til noge udvalgte søgemaskiner.
Avatar billede christian-s Nybegynder
07. november 2000 - 15:25 #9
zhatten: det forstod jeg ikke helt.. det ser ikke dumt ud hos mig..

osaka_san: det vil jeg lige tænke over, der er nemlig før nogle der har sagt de ikke kunne læse linksne fordi de var for lyse :-)

skovtrold: tak, jeg har lige prøvet den!
Avatar billede rfogh Nybegynder
07. november 2000 - 15:47 #10
FISK!!!

Kanonflot side!!!  11@13 (for design - indholdet kan jeg ikke udtale mig om...)

Mere af den slags på nettet, og verden ville blive et lykkeligere sted :o)

Lav et sjovt banner - hvis det er godt kan det jo være der er nogen der vil poste det gratis...
Om ikke andet synes jeg du skal have et lille flot billede, som interesserede kan poste...

Avatar billede osaka_san Nybegynder
07. november 2000 - 16:09 #11
Christian> hmm det kan også være det er det. svært at sige når man ikke lige kan prøve nogle forskellige farver af ;-)
Avatar billede void Nybegynder
07. november 2000 - 23:41 #12
Det er da meget pænt, men ikke ligefrem noget imponerende... Altså det er da helt klart et design der holder (næsten) 100 %, men der er ikke noget revolutionerende i det og det er da nemt at lave så...

Ting jeg ikke kan lide:
- Fonten (Data)
- forsiden hælder for meget til venstre... I venstre side er navigationen mellem billederne og i højre side er den ved siden af.
- Det er for småt... I en høj opløsning fylder det næsten ingenting af skærmen!
- Der er ikke rigtig nogen stryktur i det...
- forsiden er venstrestillet mens resten af siderne er centreret...

Ved ikke lige nu om der er flere ting, men jeg har ikke rigtig tid da jeg skal til at lave 2 afleveringsopgaver der skal afleveres imorn... *SUK*
Håber du kan bruge kritikken til noget...

BTW: 9½@13

the VoiD
Avatar billede pilehave Nybegynder
10. november 2000 - 11:09 #13
Du bør nok bruge \"den sikre palette\" når du laver billeder og baggrundsfarve, da de ikke er sammenfaldende.
Avatar billede halnet Nybegynder
10. november 2000 - 11:16 #14
-> christian
Fik du hug af Thomas O.? (via mail)
Min gamle kollega... i en dyrehandel!

Jeg synes stadig siden er flot, MEN du skal få rettet de fejlinfprmationer der er...

Og hold da op hvor er \"øjepletcichliderne\" og de \"gule cichlider\" flotte!!!

Design: 10@13
Korrekt info: 7@13

- Anders
Avatar billede rfogh Nybegynder
10. november 2000 - 15:20 #15
HALNET ER EN FISK!!!      ;o)
Avatar billede halnet Nybegynder
10. november 2000 - 15:24 #16
*BLOB BLOB*
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
10. november 2000 - 16:42 #17
Jeg synes ikke

http://www.akvariesiden.dk/plakat.gif

burde være på næsten alle siderne... måske et andet fiskebillede på hver side det vil se lidt mere spændene ud ;)
Og så burde du nok fjerne menuen helt nede i bunden af side ved siden af Copyright.

Elelr en Utroelig flok side...

Design : 12@13
Brugervenlighed : 13@13
farver: 11@13

Så det vil sige en 12@13

~> the..netfreak

p.s: Forsiden er aller flottest den er virkelig spændende, hvis jeg kom forbi den side ville jeg hurtigt se hvad den indeholder. I stedet er der mange sider hvor man bare surfer vidre... så jeg synes det er vigtigt at få nogle billeder med farver på alle siderne... elelrs Flot lavet !
Avatar billede christian-s Nybegynder
21. november 2000 - 19:34 #18
Tak for alle kommentarerne!
Jeg har taget dem til efterretning.

I må endelig skrive hvis der er mere I lige er faldet over :)

rfogh:
Jeg har lavet et banner under www.akvariesiden.dk/links/