Avatar billede The Real Yoda Juniormester
07. november 2000 - 08:07 Der er 6 kommentarer og
9 løsninger

hmmm kan det bruges?

kig på www.wing-it.dk

er det noget som kan bruges?

Hvad burde laves om?

Avatar billede powell Nybegynder
07. november 2000 - 09:10 #1
Den er lidt kedelig i betrækket.

Den mangler farver som understøtter det man ønsker at vælge, der tages herved ikke højde for farveblinde og svagtseende personer.

Når i nettop er en hjemmeside, hvor i gerne vil havde besøgende, skal de også blive hængende, dette er lavet for simpelt, må gerne være noget bevægelse i ikonerne når de bliver valgt.

Et plus er det dog, den er simpel og meget nemt at gå til, men man ønsker ikke at blive fordi den er kedelig.
Avatar billede tille Nybegynder
07. november 2000 - 09:17 #2
ikke meget skal laves om synes jeg, det ser godt ud. god farvekombination.
et par ting vil jeg dog komme med:

-chart logo væk
-processor i flertal er \'processorer\' og ikke \'processore\'
-tabellerne i shoppen skal have lidt luft i venstre side, ligesom du har på alle andre sider. De er klistret helt op ad den sorte streg
- popup med beskrivelse af produktet synes jeg også skal have sorte streger og så skal du ikke lave billed området hvis der ikke er et billede.
måske skulle \'luk nu\' også gøres lidt mere tydelig (evt. placeres lidt mere \'normalt\', i bunden el. lign.) og måske skulle popup-ens farve være den mørke af de to brune, så det mere tydeligt fremgår at det er et nyt vindue

ellers synes jeg som sagt det er et rigt flot site

10/13

Tille

Avatar billede tille Nybegynder
07. november 2000 - 09:21 #3
jeg glemte næsten det vigtigste, din shop er ikke fremhævet, det er jo sådan nærmest tilfældigt at man finder den.

elers mener jeg ikke som powell at den er kedelig, korrekt der er ikke meget spræl, men dem der skal besøge denne side kommer vel heller ikke efter spræl, de vil handle og det skal gå tjept og det gør det her.

Avatar billede kasseper Nybegynder
07. november 2000 - 10:09 #4
jeg syntes at farven betegner meget godt det umiddelbare indtryk man får når man ser siden første gang...
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2000 - 10:36 #5
Hvorfor lave sådan en kedelig site, som præsentation af dig selv, når du kan lavet så flotte ting som de ref. henviser til. Der er dog en god navigation på Siten.Quick.

Der mangler blikfang og der er ingen billeder under shop. Info uden billeder og som loader meget meget langsomt. endvider er der ikke mange oplysninger at hente under info.

Du må have noget blikfang på frontpage, som f.eks. nyheder evt. fra shoppen eller lige færdig lavet arbejde f.eks et lille browser window af hjemmesiden.

Formålet er helt ok.

Karakter 8 @ 13

Avatar billede zhatten Nybegynder
07. november 2000 - 11:27 #6
Kedelig brun farve skift den ud med en friskere farve.

Alle under menuerne burde være i hovedmenuen.

Der kunne godt være mere indhold i menuen og chart farven passer ikke ind.

Hvis du vil bruge den brune baggrundsfarve skal du skifte skriftfarven ud.

- Zhatten
Avatar billede rfogh Nybegynder
07. november 2000 - 15:26 #7
Unskyld mig, men jeg vil ikke købe design af dig med de referencer... De er for grimme...
Avatar billede denboj Nybegynder
07. november 2000 - 15:57 #8
i er for dyre med jeres hardware :-) processorer og ram
Avatar billede nof Nybegynder
07. november 2000 - 21:55 #9
Hej,

designet er meget stilrent og farverne passer godt sammen.

Chart logoet fylder for meget og ødelægger helhedsindtrykket.

Times New Roman har ALDRIG været god til hjemmesider. Brug samme skrifttype i menuen som på resten af websitet.

8@13

/nof

Avatar billede martin100 Nybegynder
08. november 2000 - 15:37 #10
Tille --> Man kan da ikke give et 10 tal for den side...er du ude på ar score point´sne ??
Avatar billede zogu Nybegynder
09. november 2000 - 09:19 #11
Nydelig side.

Jeg kan mægtig godt lide dit simple design.
Jeg er en sucker for sider uden formeget grafik og som også er bruger venlige på et 14.4 modem.

Men jeg synes du burde lave det så, man kan skifte mellem dine kategorier (Hardware, Software, Andet-hardware) uden at skulle ud til hoved menuen og vælge \"shop\" igen.

Med venlig hilsen
Zogu
Avatar billede pilehave Nybegynder
09. november 2000 - 09:38 #12
Fucking ugly site! Og dine PC-varer er dyrere end hos Zitech og Alcotini!
Totalt grimme fonte du bruger, og den brune farve ligner noget jeg kunne have skidt ud her til morgen!
Avatar billede tille Nybegynder
09. november 2000 - 09:50 #13
martin100 --> Nej et tital er måske i overkanten, men jeg blev faktisk lidt begejstret for det ultrasimple design og farvekombinationen, men med mulighed for at jeg har efterrationaliseret lidt på grund af jer andres hårde ord, var det nok i overkanten.

og nej jeg er ikke ude på at score pointsne, jeg har masser :-)
Avatar billede claus_larsen Nybegynder
13. november 2000 - 08:10 #14
Jeg må tilslutte mig den lidt negative side her...
Ok opdeling af skærmen...
Alt alt, for kedelige links, leg eventuelt lidt med CSS scripts...
Dit \'logo\'... Der skal være nogle billeder eller former eller lignende, så det rent faktisk er et logo. Det skal stadig holdes simpelt, og i enkle farver, men dog ikke bare ren tekst.
Siden mailtil.htm er anderledes end de andre sider.
Chart logo passer ikke rigtig ind.
Som det tidligere er nævnt, find en anden skrifttype en TNR...

Held og lykke med det...

Avatar billede waffe Nybegynder
14. november 2000 - 12:28 #15
Sorry kan ikke lide den mørke skrift den blegner i baggrunden...

men ellers godt

9 @ 13