Avatar billede sms_man Nybegynder
26. februar 2003 - 15:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

dele inet forbindelse mellem XP(host) & win 2k(guest)

hvordan kan jeg dele inet forbindelse mellem XP(host) & win 2k(guest) ?

Jeg har 2 netkort i XP(host) hvor det ene har internetforbindelsen, og det andet har jeg sat et krydset kabel. Det sidder så sammen med WIN2K(guest).

Jeg er komplet idiot til netværk, så jeg kunne godt tænke mig at jeres svar er idiot sikret :)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. februar 2003 - 15:22 #1
du går ind under egenskaber for det netkort som du vil ha delt forbindelse på - så sætter du vinge i 'tillad andre computere at konnecte til internettet gennem denne pc' - el. noget lign.
Avatar billede morten_leth Nybegynder
26. februar 2003 - 15:23 #2
såvidt jeg husker så skal du ind i egenskaber for andre computere så vælg lan forbindelsen og der avanceret så kan du vist vælge del internetforbindelsen.
Avatar billede morten_leth Nybegynder
26. februar 2003 - 15:25 #3
du skal ikke gøre andet på din 2k end at den skal være sat til at connecte via lan
Avatar billede sms_man Nybegynder
26. februar 2003 - 15:44 #4
ok prøver