Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2003 - 12:22 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Program til F-tasterne (Freeware)

Hej

Er der nogen af jer der kender et program hvor det er muligt at "kode" F1 - F12 til at åbne bestemte programemr ??
Avatar billede lighterus Nybegynder
26. februar 2003 - 12:44 #1
hvis du bruger windows kan du blot højreklikke på dine genveje og angive en genvejstast. Disse kan også være fra F1-F12
Avatar billede lighterus Nybegynder
26. februar 2003 - 12:44 #2
Du skal selvfølgelig ind under egenskaber for enten en genvej eller selve programmet :)
Avatar billede lighterus Nybegynder
26. februar 2003 - 12:45 #3
savner lidt en retteknap, især når jeg tåger... Det er på genveje du kan, ikke på selve programmet, så opret en genvej da kan du under egenskaber angive en genvejstast.. :)
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2003 - 10:56 #4
Det er ikke lige det jeg søgte, men ellers tak
Avatar billede lighterus Nybegynder
06. marts 2003 - 13:36 #5
idiot...
Avatar billede Hans Frederik Novice
24. september 2005 - 21:07 #6
Du kan lave et program der får F-tasterne til at gøre det du vil have med autohotkey, som du kan hente her:
http://www.autohotkey.com/download/

Spørg hvis du vil have lidt instruktioner, men der er en rigtig god manual med!
Avatar billede fromsej Praktikant
24. september 2005 - 21:09 #7
Bhc madman >> Kig lige hvornår spørgsmålet er oprettet:
;-)
Avatar billede Hans Frederik Novice
25. september 2005 - 00:12 #8
Tjah. men spørgsmålet er aldrig blevet lukket, hvorfor skulle han ikke stadig ha problemet?
Avatar billede fromsej Praktikant
25. september 2005 - 10:30 #9
Nej, det har du ret i, men mon der kommer en reaktion?
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2005 - 18:29 #10
hehe - bedre sent end aldrig, men af ren nysgerrig så har jeg kigget på dit svar og det ser meget fornuftigt ud, men siden jeg ikke kan huske hvorfor jeg har oprettet det har jeg bestemt mig for at dit svar er rigtigt hf1985, så lig et svar og jeg skal se om jeg kan huske at godkende det :-)
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2005 - 18:33 #11
Jeg tror jeg tager dem alligevel, ellers glemmer jeg det bare igen :-D
Avatar billede Hans Frederik Novice
25. oktober 2005 - 20:13 #12
He, fair nok... tror ikke lige jeg har set at der var blevet svaret fra dig maximus, men skidt med det. Håber du kan bruge autohotkey til et eller andet, da det er et virkelig fedt program.