Avatar billede cortz Nybegynder
25. februar 2003 - 18:33 Der er 6 kommentarer

Counter-strike 1.6 server

Hej eksperter jeg ville gøre vide hvorfor at når jeg laver en dedicatet server på Counter-strike 1.6 så skal den bruge et RCON password..?
Avatar billede shotput Nybegynder
26. februar 2003 - 21:01 #1
1,6 ????
Avatar billede popsy Novice
26. februar 2003 - 21:25 #2
Der er mange her der ikke endnu har opdaget at 1.6 beta har været fremme i et par måneder snart, så prøv i stedet at spørge i f. eks. boomtowns forum.
Der er større chance for at få svar :)
Avatar billede www.g-s-m.dk Nybegynder
28. februar 2003 - 03:52 #3
hej med dig den opdate  du er du vil lave med din server kan ike betale sig at lave nu vil jeg sige fordi at der er ike så mange der har opdate i nu fordi at den rigtig opdate ike er komme ud i nu også kan man lige så godt vente med det *S* men den kode du snakker om en du nok skal spøre Boomtowns om som popsy også skriver fordi at det ved de nok mere om *S* fordi at vi ander har server ike gider at sette deet op i nu før den rigtig udkommer *S* for som jeg ser det da jeg selv har server så gider jeg ike at sette den op før at det rigtig kommer da der nok bliver lave noget om på den rigtig der kommer *S* på den server jeg har er der cs 1.5 og alle de claner der spiller der inde er glad for at jeg ike har lave min om i nu fordi at de gider heller ike at installer den ny da det kun er en beta *S* hvis der er nogle der vil spille på min server er server ip 217.157.176.234:27015
Avatar billede popsy Novice
28. februar 2003 - 08:29 #4
huh? Blev forpustet af at læse det der :)

Vil lige rette en lille misforståelse her, der er altså rigtigt mange der spiller 1.6!

1.6 ændrer IKKE ved din installation af det gamle cs, du kan fortsætte med at spille begge spil, ved at inst. 1.6 fjerner du ikke 1.5!

Så bare hent det, og mor dig med det!
Avatar billede popsy Novice
06. marts 2003 - 10:51 #5
Lukketid? :)
Avatar billede popsy Novice
24. marts 2003 - 02:06 #6
Lukketid!