Avatar billede lsn Nybegynder
06. november 2000 - 19:53 Der er 4 kommentarer

Kontrol-panel

Hvordan laver man et program, som kan installerer INF-filer, ligesom Windows-kontrolpanelet gør?

Indeholder koden ordet FUNCTION og egne hjemmelavede procedurer, bedes i skrive HELE *.pas filen ned til mig, lige fra USES til
end;
end.

LSN

Avatar billede hatecaps Nybegynder
06. november 2000 - 20:46 #1
windows-kontrolpanelet laver ikke andet end at vises ikoner og linke til .cpl filer i system-biblioteket :-)

hvad nøjagtigt mener du med installation af INF filer ?

ha\' det godt
hatecsp :-)
Avatar billede zogu Nybegynder
07. november 2000 - 09:02 #2
Jeg mener at du bare skal kopiere \".INF\" filerne til \"\\WINDOWS\\INF\" så klare windows selv resten når den opbygger sin driver database når den finder ny hardware.

Med venlig hilsen
Zogu
Avatar billede lsn Nybegynder
07. november 2000 - 09:08 #3
Nej, nej. Det er Windows, der skal have INF-filerne klar, og MIT program, der skal installerer INF-filerne.

Når man  så (i mit program) klikker på en hardwarre-type, finder programmet SELV den driver, som jeg har liggende i mit programs mappe, og derefter registrerer dem i Windows (ligesom \"Guiden tilføj ny hardware\" gør.

LSN
Avatar billede lsn1 Nybegynder
07. november 2000 - 14:50 #4
Og nej. Jeg er ikke \"logget af\". Jeg er her stadig.

LSN