Avatar billede databug Nybegynder
25. februar 2003 - 11:50 Der er 3 kommentarer

Ideér til "Partyportal"

Engang for et stykke tiden siden (under en fest), kom en ven op med en skør ide om en "Party-Portal". Altså en portal der videreformidlede private fester, halfester m.m. - lidt a'la NightLeif, men stadig holde sig til ungdommen - dvs. over 15 og under 20...
Ideen gik i glemmebogen, til jeg tilfældigvis gravede et stykke papir med notits frem den anden dag... Og hvis drift af service kunne opretholdes med indtægt, kunne det jo være meget sjovt :)

Men der skal selvfølgelig videreudvikles på ideen, før jeg kan sige om det er noget der gider bruges tid på eller ej - men kommentarer og ideer er velkomne, ligesom hvis I føler I har noget at bidrage med.

Domæne er (tilfældigvis?) i hus :)
Avatar billede hassle Nybegynder
22. april 2003 - 19:55 #1
Jeg vil foreslå du laver det som et forum/kalender, evt med en simpel webchat hvor folk i de forskellige landsdele kunne gejle hinanden op til at komme til f.eks sønderomme halbal og dermed møde nye mennesker og få en enkelt flyveskalle :)
Dette skal selvfølgelig laves med moderators evt bare et par betroede venner eller folk der altid er online? (som på alle andre webchats)
Avatar billede dhgpower Nybegynder
22. april 2003 - 20:01 #2
>Databug:

Ved ikke om du selv kan programmere, men ellers kan jeg hjælpe til hvis du ønsker det?
Avatar billede areon Nybegynder
24. november 2004 - 16:38 #3
Har et fuldt "Nightlife" portal til dig med billedbrowserfunktioner, CMS og brugerlogin...  Herudover vil jeg høre hvordan du havde forestilt dig at Realisere dit projekt? Hva er dine planer og mål? Vil du købe et site eller søger du en partner? Hva vil du kunne bidrage med hvis "evt" min virksomhed bidragede med et fuldt funktionelt site?

Med venlig hilsen
Jack
t.sorensen@nightlife.bg