Avatar billede henrik Nybegynder
24. februar 2003 - 23:07 Der er 4 kommentarer

bedste laptop?

hej, hvilket mærke skal jeg vælge hvis jeg søger en laptop der fungerer optimalt med  programmer som form-z, auto-cad og diverse grafiske programmer?

hvad er bedst:
compaq
dell
fujitsu-siemens
asus
eller hvad med zitech

er der noget jeg er gået glip af???
Avatar billede taskmgr Nybegynder
24. februar 2003 - 23:09 #1
Programmerne er vel ligeglade med mærket?

Det er nok indmaden du skal kigge nærmere på.
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
24. februar 2003 - 23:12 #2
<SPAM>Jeg behøver ikke udlede det vel?</SPAM>
Avatar billede henrik Nybegynder
24. februar 2003 - 23:36 #3
det ku' godt være der var nogle gode eller mindre gode erfaringer med diverse laptops (mærker).
Hvis man sammenligner div. mærker med indmad og pris er der meget store forskelle, selvom indmaden er næsten den samme... Derfor kan det være der er nogle af jer eksperter som kan give et par gode tips omkring køb af laptop (som også skal kunne bruges til tunge grafiske programmer)?
Eller betaler man virkelig bare mere for at der står et kendt mærke på maskinen???
Avatar billede egidiussen Nybegynder
25. februar 2003 - 08:08 #4
Hejsa
Mærket betyder ikke sindsygt meget - det er det hardware indeni som betyder noget.
Et rigtigt godt køb kunne være den sol ALDI har i denne ugen.

Skipper