Avatar billede cortz Nybegynder
24. februar 2003 - 20:58 Der er 3 kommentarer

Counter-strike Server

Hej eksperter kan man downloade en server som man kan bruge..?
f.eks:http://games.jubii.dk/download/cs/Server-opdateringer/ der ?
Avatar billede cortz Nybegynder
24. februar 2003 - 21:06 #1
skal lige siges det er til Counter-strike..
Avatar billede www.g-s-m.dk Nybegynder
28. februar 2003 - 03:56 #2
hej med dig er en server du selv vil lave der hjemme ??
Avatar billede www.g-s-m.dk Nybegynder
28. februar 2003 - 03:57 #3
hovsa jeg mangle lige noget hvis du skal selv vil lave en server så er det ike bare lige at trygge på en knap også installer det også det virker der er mange ting der skal sette op