Avatar billede pilehave Nybegynder
06. november 2000 - 14:08 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Vil du vurdere mit site? (nu 55 point!)

Jeg har møbleret lidt om på webres.dk (meget) og vil bede dig om at vurdere det nye design. Er det til at finde rundt, er der noget du savner?
Avatar billede powell Nybegynder
06. november 2000 - 14:16 #1
Et rot flot design, men alt for meget tekst på start siden.

Der tages højde for en opløsning på 800x600, der tages ikke meget højde for folk med mindre handicap. Som svagt syn, dårlige farve kontraster m.m.

Derimod et stort plus for at brugervenligheden er stor, og meget nem at gå til.
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
06. november 2000 - 14:19 #2
Jeg kan li\' den :o)
Dejligt overskueligt design, der også ser godt ud i højeopløsninger.
God ide med forum\'s osv.
Umiddelbar nem navigation.
på oversigten over sourcekoder kunne det være fedt med lidt info. om hvor mange sources der ligger i de enkelte grupper
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
06. november 2000 - 14:21 #3
eneste \"minus\" jeg lige kan finde er at den orange er ret skarp at se på.
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. november 2000 - 14:28 #4
Det er en ret flot side..
overskueligt design, også i forskellige opløsninger og tidligere vers. af IE (har ikke testet i NC).

Kunne være godt om der var en top10 for hver kategori, samt den for alle grupperr.. da nogen kun søger efter eks ASP.. Så er de sq ligeglade med hvor mange der har dl. noget i XML.

Men elllers flot
Avatar billede zhatten Nybegynder
06. november 2000 - 15:13 #5
Siden loader lidt for langsomt.

man kan blive ved med at stemme på hvor god siden er :(

når man vil oprette en ny bruger kommer der også en loginform hvis man var oprettet.

hvis man bare trykker opret uden at skrive noget siger den fejl forkert brugernavn her skulle den nok sige fejl du skal udfylde alle felter.

- Zhatten
Avatar billede 12tri Nybegynder
06. november 2000 - 15:28 #6
Ganske udemærket side, jeg kan i modsætning til andre godt lide den orange farve.
Jeg synes dog teksten under loginfelterne er lidt forlang, og derved optager for meget plads på siden.

Kunne i ikke rette:

\"Ikke oprettet som bruger? Bliv gratis oprettet nu. Som registreret bruger kan du skrive, rette og slette indlæg og artikler i dit eget navn.\"

Til:
Bliv opretet som bruger.
Og så evt lave et link som hed:
\"fordele ved oprettelse\"

Ellers et fins stykke arbejde
Avatar billede denboj Nybegynder
06. november 2000 - 16:07 #7
Avatar billede denboj Nybegynder
06. november 2000 - 16:09 #8
den er godt nok langsom - siden altså - forøvrigt minder idéen om at det er brugerne der putter links på rigtigt meget om www.snedled.dk
Avatar billede motu Nybegynder
06. november 2000 - 23:54 #9
Avatar billede flax Nybegynder
07. november 2000 - 02:34 #10
Jeg har testet i 800 * 600, p ået lan nætværk via en bærar:

Ros: Jeg kan helt vildt godt lige måden du har sat menu boksene op i siderne, der er flot, enkelt grafik, der er hurtig at load og brugbart for brugeren. God blå farve.
Jeg kan godt lide dit logo, også simpelt men flot, men se kritik under ris

Ris:
Den gule/orange farve du bruger foroven passer ikke ind i designet. Den falder uden for den blå.
mht. til logo, ser det meget udtværet ud. Det ser ud som om du har gemt i for lille kvalitet? eller format?

Generelt:
Sorte boks forneden burde være nlå, med samme form som andre bokse på sitet.

Hvis du fjerner det orange får du mig som bruger.. *G*

Held og lykke
Avatar billede w!nx Nybegynder
08. november 2000 - 17:07 #11
Det er en meget fin side du har fået banket op men der er jo altid nogle ting der kan gøres bedre.
Den orange logo banner ting der er øverst på siden passer ikke rigtig ind sammen med de andre farver. og så sys jeg du skal fjerne den lille sorte glow ting du har sat rundt om teksten.
Jeg sys også at du skal flytte den  Community login ting over i højre side.

Eller er din side meget flot og simpel, og hurtig og det er vigtig.

/WinX
56 k modem
1152*864 opløsning
24 bit farver
Avatar billede denboj Nybegynder
08. november 2000 - 18:28 #12
hey - en tidligere slettet bruger der pludselig optræder med et udråbstegn istedet for et i LOL -gotter be fast here.
Avatar billede denboj Nybegynder
08. november 2000 - 18:29 #13
winx=dannyqul=slettede brugere /\\ w!nx må så være det nye navn - så må du jo starte forfra med at tjene point LOL.
Avatar billede denboj Nybegynder
08. november 2000 - 18:30 #14
der er forøvrigt ret meget tom luft i bunden :-)
Avatar billede pilehave Nybegynder
14. november 2000 - 21:24 #15
Så er den forhadte orange farve væk, og erstattet med en farve der er magen til de andre elementer.. Tak for kritikken!