Avatar billede game_tracker Nybegynder
24. februar 2003 - 14:11 Der er 7 kommentarer og
4 løsninger

bærbar. godt køb???

er http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_09/OFF01.HTM et godt køb kan jeg spille diablo2\counter-strike på den
Avatar billede nixon Juniormester
24. februar 2003 - 14:13 #1
ja det er et godt køb, ja du kan spille CS .. ved ikke med D2, men er det ikke 2d ?? .. så burde der jo ikke være nogen prob.

damn det er billigt. ..

er der nogen der kan låne mig 12K
Avatar billede pilfinger Nybegynder
24. februar 2003 - 14:13 #2
jo det ser meget fint ud.  du kan du godt spille på den der :)
Avatar billede morten_leth Nybegynder
24. februar 2003 - 14:13 #3
er blevet diskuteret men ja jeg mener stadig det er et godt køb...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. februar 2003 - 14:15 #4
Det er bestemt en fornuftigt køb. Selvom man ofte forbinder alti/medion med noget være bras, har det faktisk vist sig at det er lige det modsatte. Så har du pengene vil jeg ikke tøve med at købe den, men du skal nok være hurtig da de oftest ikke har ret mange på lager
Avatar billede nixon Juniormester
24. februar 2003 - 14:16 #5
hvordan fik du fat i det link .. ?? ...
Avatar billede lrd Nybegynder
24. februar 2003 - 14:17 #6
viker de der 2,6 giga som det samme som 2.6 giga på en stationær
Avatar billede game_tracker Nybegynder
24. februar 2003 - 14:17 #7
nixon> fra sldis reklame
Avatar billede nixon Juniormester
24. februar 2003 - 14:18 #8
ahhh...  jeg prøvede deres hjemmeside .. kunne kun få info om deres butikker ..
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. februar 2003 - 14:19 #9
nixon> prøv aldis hjemmeside under aktuelt *g*
http://aldi.dk/index_dk.htm
Avatar billede drumm Nybegynder
24. februar 2003 - 14:30 #10
Ifølge Intels hjemmeside er P4 Mobile "kun" nået til 2.4 GHz, og AMD er kun nået til 2.2 GHz - det betyder sandsynligvis, at den processor, som sidder i den bærbare computer er en almindelig P4 og ikke en, som er specielt designet til bærbare computere - i realiteten betyder det "bare", at computeren har en tendens til at blive MEGET varm, fordi en almindelig CPU udvikler meget mere varme end en CPU til en bærbar computer. Hvis det er tilfældet skal du nok regne med, at blæseren larmer ret meget for at kunne afkøle computeren.

Om varmeudviklingen har nogen inflydelse på ydelsen er et godt spørgsmål - det er set før med billige bærbare computere, at de er blevet så varme, at man bliver nødt til at slukke dem og lade dem køle af.
Avatar billede bjacob1 Nybegynder
24. februar 2003 - 19:44 #11
hej game!
Her er et link til et tysk hardware magasin...de har lavet en side vedr. aldi notebooken!

http://www.pcwelt.de/news/hardware/29331/