Avatar billede sorenlk Nybegynder
24. februar 2003 - 07:11 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Manual til bundkort

Jeg har et Intel D845HVL bundkort, og kunne godt tænkte mig at overclocke min cpu (p4 1.6), og har undersøgt det lidt, og den eneste møåe det kan lade sig gøre, er ved at flytte på nogle jumpere. Problemet er så, at jeg ikke har manualen til bundkortet, og jeg kan ikke finde den på intels hjemmeside. Er der nogen der har nogle gode ideer?
Avatar billede halifax Nybegynder
24. februar 2003 - 08:57 #1
Find dit board på Intels site. Klik dernæst på Technical Suppert - og der ligger det i en .pdf fil, lige til at downloade.
Avatar billede sorenlk Nybegynder
24. februar 2003 - 09:59 #2
Det har jeg prøvet, men den er ikke til at finde derinde..
Avatar billede dach Nybegynder
24. februar 2003 - 21:53 #3
Som halifax skriver, skal du søge på intel.com

Det har jeg så gjort for dig. Dit board hedder D845HVL, men det er Lan-versionen, og det skal du ikke angive når du søger. Du skal kigge på D845HV-familien. Det giver mange hits, da der ligger meget information, og venter på dig:
http://search.intel.com/corporate/search.asp?category=ALL&SearchCrit=ALL&mh=200&isoCode=en&MimeType=ALL&version=2.0&q1=d845hv&submit.x=25&submit.y=8

Her må være tale om point-deling med halifax :)
Avatar billede sorenlk Nybegynder
24. februar 2003 - 23:31 #4
Ja, det er nu meget godt, men der har jeg været inde, og problemet er, at finde manualen, eller en hjælp til de jumpere
Avatar billede halifax Nybegynder
25. februar 2003 - 02:40 #5
Jeg har hentet .pdf filen (manualen) til det board og så vidt jeg kan se er det ikke muligt hverken via jumper eller BIOS  at ændre hastigheden på systembussen, FSB. Overclock uvenligt board.  :(
Avatar billede sorenlk Nybegynder
25. februar 2003 - 08:32 #6
Okay, så er der vist kun en løsning tilbage, jeg sælger sgu den com. Jeg har vist allerede fundet en ny :) mange tak for svarene
Avatar billede halifax Nybegynder
25. februar 2003 - 16:34 #7
...  eller blot sølge bundkort og købe et andet og sætte det i nuv. comp.