Avatar billede 024mwa2512 Nybegynder
23. februar 2003 - 22:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

points til alrua

du var jo den første med svaret med jeg kikkede bare ikke ordenligt efter så jeg kom til at give dem til de forkerte

sorry!

men her er de point du skulle burde have haft!

(jeg ved ikke om dette er lovligt efter ekspertens regler men jeg gøre det pga. fejlen)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. februar 2003 - 22:16 #1
det er lovlige når der bare er en ref: http://www.eksperten.dk/spm/320891 ;o)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. februar 2003 - 22:16 #2
Vi andre får 50 og 80, får han så bare 130 ?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
23. februar 2003 - 22:20 #3
Nu skal du vist passe på ikke at træde nogle over tæerne. Du bør nok ikke lige give alrua 130 point - så gør det ondt på de andre to, men du kan jo også selv smide et svar og tage de fleste af point selv - og resten til alrua
Avatar billede alrua Nybegynder
23. februar 2003 - 22:20 #4
takker da :)
Avatar billede alrua Nybegynder
23. februar 2003 - 22:20 #5
jeg kan sagtens nøjes med 50/80 point som de andre :)
Avatar billede 024mwa2512 Nybegynder
23. februar 2003 - 22:22 #6
det gør han fordi han skrev et godt svar på det jeg ledte efter først!

jeg gave "mwazone" 50 fordi jeg så det som om han skrev det først men han skulle ikke have det hele og så fik du mest fordi du også kom med det svar
men efter min mening nå jeg kikker efter skulle "alrua" have haft det hele så han får de 50+80=130 (efter min hoved regning) og "mwazone" og "jakobclausen" skal bare være glade for at have fået nogle point

og jeg bestemmer vel selv over mine point! eller hvad?