Avatar billede cmolesen Nybegynder
23. februar 2003 - 14:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

xbox spil købt over internettet i England

Hej alle

Jeg har en xbox konsol købt i DK. Vil jeg kunne købe en xbox spil i en internetbutik i Englang, og stadig kunne anvende spillet i min konsol?

Carsten
Avatar billede simonvalter Praktikant
23. februar 2003 - 14:47 #1
ja det kan du ... i .uk bruger de pal .. i canada og usa bruger de ntsc .. men du kan modde din xbox så den kan køre begge .. men hvis de sælger pal spil i den butik hvilket de nok gør burde det ikke være noget problem da vi også kører pal i .dk
Avatar billede rasmusmenzer3 Nybegynder
25. marts 2008 - 20:52 #2
til simonvalter

hej simon
hvordan kan jeg modde min xbox så både kan køre pal. og ntsc.

hilsen rasmus
Avatar billede simonvalter Praktikant
26. marts 2008 - 08:00 #3
Det var godt nok et gammelt spørgsmål du har fundet her ;)

Jeg ved ikke hvordan det ser ud i dag.
Hvad jeg kan læse mig frem til så skal den chippes, et softmod vil vist kun kunne ændre output men ikke gøre det muligt at spille ntsc. Hvor eller hvordan du får den chippet må du ikke spørge mig om.