Avatar billede turkish Nybegynder
22. februar 2003 - 19:19 Der er 12 kommentarer

Konstruktiv kritik

Jeg ser gerne at gøre oddsbuster så optimal for brugerne som muligt. Herfor ønskes konstruktiv kritik, hvad angår både design, brugervenlighed og indhold. Vi er et nyt site under udvikling, der ikke er helt færdig-arbejdet, derfor ønskes der netop ydermere...forslag og gode ideer!
På forhånd tak...
Pete Turkish og team.
http://www.oddsbuster.frip.dk
Avatar billede ahv Nybegynder
22. februar 2003 - 19:26 #1
1) Uoverskueligt
2) Tilføj link, kan i ikke lave den sådan at man ikke skal gennem outlook eller andet for at sende et link til jer?
3) Jeg får en error on page på forum siden
4) Det banner øverst oppe på siden! Væk med det.
5) http://www.oddsbuster.frip.dk/live er breddere end de andre sider?
6) http://www.oddsbuster.frip.dk/live inderholder en scrollbar inde i selve designet !?
7) http://www.oddsbuster.frip.dk/kampprogram er også breddere end de andre.
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. februar 2003 - 19:27 #2
det første indtryk man for af siden er meget godt, meget pro look og som regel når jeg ser det er en frim.dk side sååå sidder jeg ik for høje forventinger nok også derfor jeg blev lidt overrasket.

melder tilbage med brugervenlighed om lidt
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. februar 2003 - 19:29 #3
der er utrolig meget skrift og den lille størrelse gør at jeg opgiver at læse mig igennem siden
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
22. februar 2003 - 19:34 #4
(1) Det allerførste jeg får øje på er et banner for "NettoNet". Det er lidt en skam da det ikke er det der er vigtig på siden, så lad være med at ligge den for oven.

(2) Jeg gik igang med at tælle hvormange bokse jeg kunne, se men da jeg kom til 50 gad jeg ikke mere. Det er godt at lave bokse, men man kan også lave for mange.

(3) Siden er ALT for lang. LÆg nogle af alle de ting ind under en underside

(4) Hvad handler siden om? Lav en velkomst tekst, der byder brugeren velkommen og fortælle hvad man kan bruge siden til.

(5) Synes det er uoverskueligt med alle de "menuer", der ligger både på højre og venstre side
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2003 - 19:47 #5
1. fjern topbanneret, hvis du ikke kan få det til at passe ind i designet. ser dumt ud det der
2. siden er meget rodet og uoverskuelig, prøv at give menupunkterne noget mere luft imellem sig.
3. topbanner passer ikke til det resterende på siden, hverken farvemæssigt eller indholdsmæssigt.
4. fjern datoen, der er ikke brug for den i sammenhæng med siden, og endvidere har næsten alle datoen i windows i højre hjørne i bunden.
5. Forsiden er ufatlig lang og kan ikke engang være der uden scroll i 1280x1024, hvad ikke er særlig brugervenlig. man kan nemlig ikke skabe sig et overblik i første hug.
6. få lavet dine egne script til afstemnng og nyhedsbrev, ser ikke fedt ud med diverse unødige reklamer.
7. hvorfor 2 countere, nøjes med en hvis der endeligt skal være nogen, og vælg det mindste billede du kan få af dem.
8. lav en tydligere opmærkning af at det er links, den røde farve batter ikke nok til at indikere dette.

håber det kan bruges.

mvh.
Questis
Avatar billede turkish Nybegynder
22. februar 2003 - 19:56 #6
Kritikken af designet er forstået, og lad der være taget højde for at siden stadig fungerer på beta-niveau. Lidt mere kritik af indholdet efterspørges....
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
22. februar 2003 - 20:02 #7
Når man klikker på "Live-resultater" kommer der en tom side frem, og efter et par sekunder kommer indholdet først. Men der mangler en del elementer.

Jeg vil ikke kommentere indholdet, udover at jeg ikke kan udtale mig fordi det er så rodet og overskueligt
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2003 - 21:44 #8
nu har jeg siddet og surfet lidt, og ikke rigtigt fundet noget indhold som er dit, med det mener jeg noget indhold som du selv står bag. hvergang jeg finder noget er det powered af et eller andet.

så det jeg vil forslå dig angående indhold, er at lave noget  og skabe et meget bedre overblik over hvor jeg som bruger finder det... for lige nu fatter jeg slet ikke at bruge den side.... endvidere går mange af dine links igen ?
Avatar billede justdoit Nybegynder
23. februar 2003 - 12:11 #9
Jeg syntes det ser rigtig godt ud - det eneste jeg lige tænker på er at du brude at lave en anden baggrund!

Altså den med striberne - det kan jeg ikke lide, da det forstyre mit øje. Find noget der er lidt roligere!!

Ellers ok

/Justdoit
Avatar billede fangel Nybegynder
23. februar 2003 - 14:40 #10
har du været rundt på 30 forskellige sider for at finde gratis tjenester?

chart (poll og counter), peak (counter), OSV...

og hvem "ripper" du dine nyhedder fra, kom ikke at si' at du selv adder de nyhedder... ;)

så se da at få en odenlig til at lave dine scripts... POWERED BY XXXX pynter ALDRIG på en side... det samme med countere... det koster altså ikke så meget at få en halv-prof her fra exp.dk til at lave noget der er lige så godt, og 2-300 gange pænere da man slipper for en masse unødigt reklame...

og fjern den top-reklame... det er ikke mange øre i kan tjene på det mere... bare fjern den...

Morten
Avatar billede sharkman Nybegynder
01. marts 2003 - 14:55 #11
Meget flot logobanner. Jeg ved ikke, om Nettonet betaler ekstra for at blive eksponeret ca. 20 sek. før resten af din side kommer frem?
Min første tanke, da jeg så det færdige resultat var, at nu mangler du bare at lægge nogle farver på. Den er simpelthen fersk og svarer slet ikke til den forestilling, man normalt har til det, siden handler om. Det må gerne være noget friskt og i hvert fald skal der være gul farve á la nettonet banneret.
Men i øvrigt interesserer jeg mig ikke for spil og fodbold, og derfor vil jeg aldrig havne på din side.
Avatar billede martinus197329 Nybegynder
23. juni 2003 - 11:40 #12
Jeg er tom for ideer. måske fordi siden er for fed:-) Totalt prof.