Avatar billede ngr Praktikant
22. februar 2003 - 03:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Optegning af linie

Jeg har et rutekort, hvor de optegnede ruter ikke er særligt pæne, hakkede i siden m.m.
Findes der ikke en fix måde til at tegne dem op, så jeg ikke skal gøre det manuelt?
Avatar billede initializing Nybegynder
22. februar 2003 - 03:44 #1
Prøv at smid det online så vi kan kigge lidt på det..
Avatar billede oniel Nybegynder
22. februar 2003 - 05:15 #2
Adobe StreamLine kan (måske) klare problemet.

Programmet bruges til at lave scannede billeder om til vektorgrafik.

Der er, mig bekendt, ingen demo, men læs evt. mere om programmet på:
www.adobe.dk
Avatar billede oniel Nybegynder
22. februar 2003 - 05:17 #3
Avatar billede oniel Nybegynder
22. februar 2003 - 05:19 #4
Og der lå ved nærmere eftersyn en testversion!!!
Avatar billede ngr Praktikant
22. februar 2003 - 10:09 #5
Denne prøveversion giver ikke adgang til udskrivning, lagring, eksport, eller kopiering.
Avatar billede oniel Nybegynder
22. februar 2003 - 11:04 #6
Nej - Adobe er ikke kendt for at forære tingene væk! :)

Programmet koster jo også kun ca. 1400,- kr.

Jeg kender ingen gratisprogrammer eller shareware der kan det lille trick.
Avatar billede grafix Nybegynder
18. marts 2003 - 10:28 #7
Du må vist tegne stregerne selv ovenpå kortet
Avatar billede m_dal Nybegynder
19. marts 2003 - 17:33 #8
Ved ikke om det er det du bakser med, men du kan da tegne stregerne oven på kortet med Photoshops (pisse ringe) line tool :)

Kan gøres ved at vælge din farve og derefter trykke: shift + 5x "u"

Og så bare tegne dine streger ind på kortet.
Bemærk at du i toppen skal vælge den funktion af linjen helt ovre til højre.

Går ud fra du har 6.0