Avatar billede baronen20 Nybegynder
21. februar 2003 - 23:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Til dig der søger webhotel!!!

På forsiden af www.frip.dk påstås det, at webdomain.dk har god service og stabile servere.

Det passer IKKE!

Jeg købte et webhotel hos dem sidste år, og jeg må indrømme at jeg aldrig nogensinde har oplevet SÅ dårlig service, og SÅ ringe stabilitet på éen gang!

Mht. service, så venter jeg stadig på svar på de omkring 10 emails jeg har sendt dem over de sidste par måneder. Jeg har også prøvet at ringe, men de tager aldrig telefonen...
Den eneste måde man kan komme i kontakt med dem på, er hvis man vil købe et webhotel! Så får man pludselig meget god service, indtil man har betalt...

Stabiliteten på deres servere (eller mangel på samme) er af en anden verden... På visse tidspunkter virker det faktisk som om at det er en studerende der sidder med sin 256 kbit forbindelse og sælger webhoteller i sin fritid! Deres ftp-server har det også med at bryde sammen fuldstændig umotiveret, og endda uden varsel.

Det eneste positive der er at sige om webdomain.dk er, at deres mail-server faktisk fungerer upåklageligt...

Så står du og mangler et webhotel, så vil jeg råde dig til at kigge efter en ekstra gang på alternativerne inden du beslutter dig.
Godt nok er det billigt, men nu ved du også hvad du betaler for!

Mvh.

Jess Johannessen
Avatar billede geforce3 Praktikant
21. februar 2003 - 23:22 #1
Jeg må sige, jeg har ikke oplevet noget dårligt hos dem! og de har ikke været nede mens jeg har bemærket det.
Avatar billede baronen20 Nybegynder
21. februar 2003 - 23:29 #2
ok, det er da godt.

Jeg har ikke kunne komme ind på min ftp længe...
Avatar billede nicklasb Nybegynder
21. februar 2003 - 23:32 #3
surt show.. kender en der har haft ligende problemer med en anden udbyder.. Mens jeg ikke har haft særlig store problemer med samme host.. men sådan kan det vel gå. Der er jo nogle der skal have mandagsbilerne..

men kunne godt lide din forklaring om ftpen.. :)
"Deres ftp-server har det også med at bryde sammen fuldstændig umotiveret, og endda uden varsel."

tænkte bare; Hvem varsler et umotiveret sammenbrud?? ;)
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
21. februar 2003 - 23:39 #4
en bilhandler som ikke sælger biler med fejl, SÆLGER ikke biler NOK !
Avatar billede baronen20 Nybegynder
22. februar 2003 - 00:03 #5
nicklasb> ja, det lyder lidt sort... men når det sker meget tit, så skulle man tro de var klar over det, og så lige sender en mail ud om at den kan være ustabil mens de roder med den.

taager-kongen> tingene skal være iorden når det bliver lovet. det er de ikke i mit tilfælde. jeg har ikke hørt noget som helst fra dem siden jeg betalte for oprettelsen... det er nederen!
Avatar billede nicklasb Nybegynder
22. februar 2003 - 00:09 #6
taager-kongen -> lol.. ejer et familiemedlem en bilforetnin eller ligende??
men vil da godt lige fortælle dig resten af historien så.. :)

en bilhandler med fejlfyldte biler, skifter enten produkterne (mærket) eller søger for at rette op på de fejl der måtte komme, alt efter fejlenes omfang om mængde..

og her burde mange look-a-like webfirmaer nok tage sig sammen.. det vil jeg give baronen20 ret i.. Men det ER surt at være en ud af mange alt bare skal gå galt for! For så bliver tingene ikke rettet.. :(
Avatar billede nicklasb Nybegynder
22. februar 2003 - 00:11 #7
og så kan man selvfølgelig prøve at vende den om, og sige: ER jeg virkelig den ene ud af mange?? og hvem VAR det der fortalte mig det?? For så kan den pludselig få en anden drejning.. Men hvorfor fortælle læreren at hun har overset en fejl, efter man har fået opgaven tilbage med et 13-tal på??
Avatar billede dr_hook Nybegynder
31. marts 2003 - 15:21 #8
Hej !!

Jeg kan kun tilslutte mig Jesper Johannessen´s indlæg.

Det er simpelthen, den største gang bondefangeri, jeg nogensinde har oplevet.
Det halve af de services man køber, får man ikke. Support kan man skyde en hvid pil efter.
Webmail kan man ikke komme til -> siden findes ikke!! -> Snydt !!!
Vi, Natteravnene i Svogerslev, købte den version der kostede 13 kr./md hvor man får 10 Mb og 75 mail-adresser. Udover den løsning IKKE findes mere, Har vi fået den løsning der koster 10 kr./md.  -> Snydt igen.
Mail-lister: Jeg kontaktede dem, på et åbenbart heldigt tidspunkt hvor deres telefon virkede, for at få support på mail-lister. Ham jeg fik fat i, havde ikke en skid forstand på mail-lister (hvilket han indrømmede), og henviste mig til en af hans kompaner. Har ikke kunne få fat på dem siden.  Snydt igen igen.

På deres forside påstår de, at deres telefoner ikke virker (siden 26/2-03), mellem linierne står der, at det er TDC´s fejl, mon ikke de snart har rettet op det ???

Lad for guds skyld være med at købe noget som helst af Webdomain.dk, de tager røven på deres kunder, og de er såmænd ikke billige, samme services kan købes ligeså billigt mange andre steder, f.eks. hos http://danmarks.nu
Jeg er iøvrigt i fuld gang med at flytte vores domæne.

Det kunne være godt, at finde ud af hvormange andre kunder de har, og gerne hvem så man kan slå sig sammen om, at få sine penge igen. Det er gangske vist ikke en "herregård" vi har betalt, men de skal da ikke have lov til, at leve fedt på, at tage røven på deres kunder.

VH

Lars Krogh
Avatar billede baronen20 Nybegynder
25. april 2003 - 08:14 #9
Jeg hedder ikke Jesper... :)